Leggings colorivi

A so primi pupularità di leggings culuriti hè stata vittata in l'anni 80, durante l'apiitu di u cultu di discu è tutti i brillanti è scandificanti. À quellu tempu i leggings sò stati costrui da tessili brillanti sintesi in i fiori brillanti d'acidus, supplementate da stampe grande. I primi disinfettori chì scelenu stu detribu sceltu di a vistita era Donna Karan, Chanel è Karl Lagerfeld .

Leggings coloriali sò stati minusitushi di pantaloni è incusciati cù vestiti, sweaters, chloe curtitivi di cazzi, schizzi di plastica è culotte alta. U strettu di i pantaloni è i tessuti induciuti artifice sò diventatu un tipu di sfida à l'estabilizazione è a bourgeoisie di u tempu.

Oghje ghjusti chì sò assai difetti di i so cumpagni di discu. I stampiani sò più interessanti è realisti, i tessuti sò più piacevuli à u corpu, è e cose cun quellu chì pudete combine leggings sò diventate assai più.

U prublema di scelta: u mudellu stampatu o monocromo?

I mudeli muderni di losin sò impressionanti cù i culori è i ricchezzi ricchi. Quì si trovanu leggings brillanti di u culore di doru o d'argentu, è lattichi bianchi è rosa, è mudelli cù patti interessanti. Quessi ultimi sò di maiò interessu à e donne di moda, postu chì a stampa stilizata pò assicurà a richiesta l'imagine in un stil romanza o punk. I patti cchiù pupulari sò:

A ricchezza di i disinni permette l'usu di leggings in issi affari tematici. Cusì, l'imaghjini in u stilu etnicu sò cumplementati da mudelli cù un patronu scandinavi, romantica - leggings cun un sciccareddu fiori, è un legnu glamoru cù un "leopardo" o "bandiera americana". Sì ùn vogliu attruverà prestu assai attenti, puderà aduprà leggings bleu fonti o griseschi. Sò combinati cù assai stili è ùn cambienu e prupurzioni di a figura.