Bullying in a scola

U prublema di a persecuzione di un zitellu in a scola existia in tuttu, ma in l'ultima dècada sarà specialment urgente. I terreni in televisione televisione, e radiazzii ghjurnalistici sò chjosi di fatti chì testimoniu di bullying in a scola. E a tendenza di l'oggi è di: per pattighjà nantu à un telèfonu celu cumu u prucessu di umiliazione di una persona in rivisa, per pudè sussuccerà u video in Internet è per sguassà a so bisognu di l'affirmazioni.

Finu a 10 anni, i prublemi in a cumunicazione di u zitellu, ma sò micca permanente. À a fine di l'età di scola junioru, un squadra sviluppa cù i so guiden murali, i principii di cumunicazione è i capi. Sì a classa hè duminata da attitudi murali negattivi è u cumportu hè assicuratu da l'agressione, dunque o più membri di u cullettivu di i zitelli sianu disposti. U zitellu hè intimuritu à a scola: insultati, amminati, ignorati o infatti dannu fisicu, spoiling the property and beating. Stu fenominu in psicologicu hè chjamatu bulling. Bullying of pupils in a scola hè massiva. Sicondu i risultati di una indultazione realizata da u portale Kidspoll, u 48% di i zitelli è i adolsciuni eranu suggetti à bullying, è 42% di i rispondenti eranu stati prumessi in questu.

Quale hè in risicu di persecuzione?

L'ogghjtativu di a persecuzione hè solitu solitario, timido, zoccu sensibilmente sensibule è fisicu. In a zona di risicazione sò i figlioli:

L'adulti pò parissiru strammi, ma i ziteddi daveru sò spessu sottumessi à persecuzione.

E cunsicenzi di u bacinu di a scola

U bullying di i zitelli à a scola raramente finisce senza cunsiquenzi. Solu i zitelli più volitivi cù una psique stabile, finitura di a scola, scurdate di a persecuzione chì èranu sughjetti. Piuttostu persecuzione constante anu un impattu negativu annantu à u sviluppu di l'individuu: una persona insegurata, autocompressiva, cresce. A variant più dramàtica - u zitellu, ùn ùn vedianu una risurta da a situazione creata, hè solu nantu à suicidio .

Assicuranza in scola: chì faricci?

U prublema di a manera di ùn firmà bullying in a scola solu pò esse risoltu da l'espansione cumuni di i genitori, i duttori è u psiculoghju di a scola. A scola chì i zitelli passanu una parte significativa di u so tempu hè rispunsiblevule in l'eventu chì e rilazione insalata sò stabiliti in u squadra di i zitelli. Maestru atesivo è sensitivu avarà chì ci hè una situazione anormali in a classe. A pusizione di u maestru hè assai impurtante, perchè pò assicurà psicologicamente di u zitellu, organice un gruppu di supportu per l'offènziu, stà impedisce per fà per fallutallu, aiuta à creà una situazione di successu.

I paisani vi vede ciò chì succede cù u zitellu, mantene a relazione cunfidendu cun ellu. Inutile, a mancanza di sustegnu di l'adulti pò purtà à tristi consegni quandu u zitellu fai i tentazione di cummunicà suicida o viulenza fisica contra i currutti.

Un supportu sustinibili pò esse provisto da un psicologu, è questu pò esse un specialistu in scola o un prufessiali da l'esternu. Cù u so aiutu, u zitellu speria tecniche chì aiutanu à fà rilazioni cù cumpagni, mètudi di difendesi.

Stratezza pruvucata No Blame Approach, basatu in l'abilità di a psique per prucessa a situazione, truvà l'ottima solu. A situazione hè analisatu è analizatu cù l'intaressu di tutti i participanti in u cunflittu, i duttori. Hè impurtante chì ùn anu punitu senza punizioni dopu.

In i casu più severi, u prublema di bullying in a scola hè solu per trasfirimentu à un altru istituzione d'educazione o ancu tramandando.