Torta decorating with mastic

U pasticceria cù masticu pudete esse sfida. Dopu tuttu, ùn avete micca solu di pudè esse precisamente creà urite, ma ancu per elettu un bonu listinu di masticu , è questu hè difficiule di fà in tuttu a varietà di e opere offrii. Sicura chì hè più faciule di travaglià cù masticari prestiti nantu à e magazzini, ma hè assai più prezzu è, più impurtante, hè più naturali per a usu di masticu di a pruduzzioni propria. Inoltre, i strumenti spicializati seranu boni addumannari, ma in a classa di u maestru di l'oghje, avemu da fà per elli senza elle è per i principianti, vi diceremu chì cumu degne di decorarle cù u masticole.

Chì bella di decorar un pastellu cù mastru da i so propri mani?

Avemu bisognu di un mastru di dui culori, per esempiu, biancu è neru. Ma puderete parechji culori, ogni cosa dipende di u vostru modu. Hè megliu d'utilizà u latti di masticu è u cicatrisu, perchè ùn avete micca bisogni di tingli, è nantu à u cunfettu ùn saranu micca una crosta dura, ma fermate com'è savore è gustoso.

U mastru biancu hè stata dispunibule nantu à una foglia di pergamena è ghjucatu cù un pappagallou spuntinuitu in un capellu finu ghjustu, un pocu più gruffu di l'u solitu per coperchio. U Parchment hè utilizatu necessàramente, perchè u masticu ùn si stà à u dosochke o à a table, tk. avemu bisognu di trasfiriri a torta. Lu masticu scuru rolled a little thinner.

Avà a chjucche di cundotte hè chjappu in strisce strisciuti in tale manera chì almenu una punta hè puntatu. Per fà questu, hè megliu utilizà un cutidianu finchì ghjuvellu, per esempiu, per a limpeza di ligumi. Pudemu allughjiti nantu à u masticu biancu paralìtiche à l'altri chì imitanu u culore di a zebra. Accumincianu megliu da u mezu, chì stanu i raghji più longu.

Avà copre a cumpusizioni cù un'altra foglia di pergamena è u roll cù un pappu rinuciatu, affinchendu chì e tazze di masticu scuru sò stampati in a basa di listinu bianca. Avà u chjubu finitu, chjusu trà i capiglii di pergamena, hè vultatu in tale manera chì a cima parte cù e tavuletta hè nantu à a tavula. U pergaminu nantu à u quale hè stata ridutta a basa bianca hè scurazione currettamente, è a strata di masticu hè trasferitu à u pastellu.

Vulete sguassà a seconda capa di pergamone è fate strettu u nostru pastellu. I spicciarii spicciarii sò cut off with the same fine knife.

Utilizendu din tècnica pudete piglià una dicurazioni differenti. Sì piacerebbe cù un pappagallou pocu à pocu, senza misu scritte forti i tavulini, vi riceve un ornamentu più voluminoso. Da quì, se vulete, pudete aghjustà una decoru.