10 attori chì avìanu avutu classici russi

U film "Gogol. U principiu "divintò u capu di a lucazione in Russia. U rolu principali hè stata fattu da l'attore Alexander Petrov, chì, reincarnate cum'è un grande scrittore, cambiò da ricunniscenza. E quale chì parechji altri attori famosi parevanu in u rolu di i classici russi?

Ci anu ricurdatu i reencarnazione più brillanti di l'attri russi.

Alexander Petrov à a film "Gogol. Home »

A film "Gogol" ùn hè micca bioggianu, hè più preziosu una struttura adattazione di l'opari di u scrittore, induve ellu stessu hè u rolu principali. U direttore è l'attore Alexander Petrov hà permessu di fantasimar: i Gogol ùn hè micca cusì simili di u veru Nikolai Vasilyevich, ma assai culuriti. Pigliani di una varietà di fobie, fugliale è fugliale è, in più, hà u regnu di clarividenza. Alexander Petrov era sottu a stampa impurtante di u so caratteru:

"Hè chjaru chì avemu, l'atturi, si entreranu a l'imaghjini: ghjucanu a scena, è andò per manghjà e cookies cù u tè, questu hè normale. Ma dopu, dopu à scena, aghju fattu un trenu ghjuntu. Hè vultu à mè di vene à u settore è si mette nantu à una parrucca (forsi si trova), u mo core cuminciava a batta megliu. E giunari, mentri era camminava in a pericchia, aghju avutu una belli.

Sergei Bezrukov in a serie "Yesenin"

Sergey Bezrukov hà un talentu per reincarnate in qualchissia: da A.S. Pushkin a Vladimir Vysotsky. Ma u rolu di u pueta Sergei Yesenin era, sicuru, u megliu. L'attore hè statu capacitu per sente u so nomu famosu, hà bellissima spartuta tristezza è dolore universale, chì possu propiu un poeta. I versi di Yesenin in u so sonu di u performance sò toccu è cunnisciutu in a prufundità di a so ànima.

In generale, a vita di Bezrukov hè intigrata cù u geniusu di a literatura russa. Ancu l'attore ricivutu u so nome in memoria di ellu: u so babbu era un admiratoru passioni di u poeta.

Sergei Bezrukov, in a film "Pushkin. L'ultimu duellu »

In questa film, i articuli maquillaje puderanu cummincià a casi similarità di ritratti di Bezrukov cù u grand poeta. Ma l'attore hè statu dispunibule, cum'è sempre, u 100%, brillantemente chì cuntene à u screnu l'imaghjini di genius. E quandu Bezrukov si dumandava quale era vicinu à ellu, Pushkin o Yesenin, ellu disse chì i dui poeti sò assai cumuni:

"Sò parechje in temperament, in caratteru, in u so cumpurtamentu in a società. Eranu ribelli, tutti avianu stu sensu di sfida, a so inquieta, u tempore, a sedienti per a vita, chì ùn avianu micca di pretendia, ma biinu maiò cù grani selli, cum'è un vinu spìritu "

Yevgeny Mironov in a serie "Dostoevsky"

Sì Bezrukov in a nostra menti hè intigrata cù Sienenin, allura Evgeni Mironov, induve si hè assuciatu à F.M. Dostoevsky. L'attore brillatu hà realizatu i roli di Ivan Karamazov, u Prìncipi Myshkin è, finalment, u scrittore stessu. Elba preparò cun cura per filming in the Dostoyevsky TV series: ellu di ghjurnali è lettere di i classici, visitavanu musei dedicate à ellu, è ancu cunsultate medichi per studià appassiendu epilepsia, da attaccazioni chì l'scrittori hà patitu.

Victoria Isakova in u filmu "Mirruri"

Prima di prucede à a film, direttore Marina Migunova hà studiatu a biografia di Marina Tsvetaeva for 5 anni:

"Duranti stu tempu, amparatu chì Tsvetaeva fighjatu, chì tipu d'amici era, è chì situazione era passava. Aviu l'oportunità di analizà u so cumpurtamentu in una situazione dada "

U rolu primu hè statu invitatu à una talentosa attista Victoria Isakova, chì inculcava brillantamenti nantu à a pantalla l'imaghja di una poetessa cuntruversu è emenzale inestabile. Fighjonu quantu secondu l'attrice è u direttore anu studiatu a personalità di Tsvetaeva, pudemu cuncludi chì u carattaru di Isakova hè assai vicinu à l'uriginale.

Andrew Chernyshov in a serie "Mayakovsky. Dui ghjorni "

A serie narra annantu à l'avvene di dui ghjorni, chì hè precedutu a suicida di u pueta. In u rolu di Mayakovsky Andrew Chernyshov hà starratu. Parechji telegrammi chì vedenu u film accunsenu chì l'attore hè assai simili à u pueta, ma Chernyshov ùn pensa micca cusì:

"Ùn aghju parechji Maiakovsky. U me nasu hè sfarente »

Mikhail Porechenkov in a TV series "Kuprin"

In questa seria, basatu nantu à l'opere più famose di u scrittore, u rolu di Kuprin si n'andò à Mikhail Porechenkov. Sicondu l'attore, travaglià nantu à a film era assai interessante, è a prova più difficiuli per ellu avia cavallendu un cavallu.

Michail Eliseev in a serie "A Morte di u Wazir Mukhtar"

Michail Eliseev hà starratu assai filmi storii, ma u so rolu era, sicuru, u rolu di A.S. Griboyedov in a serie "A Morte di Wazir Mukhtar". L'attuzzu brillantamenti reincarnatu in l'autore di "Aghjone di Wit", ma à u listessu tempu resu dicula chì ùn ci hè nunda in cumunu trà ellu è u famusu scrittore.

Andrei Smirnov à a film "Diary of his wife"

A film conta l'ultimu amori di Ivan Bunin. Per u rolu di u scrittore, l'attore Andrei Smirnov hè stata premiata u premiu di film "Nika", cum'è l'artistista di u rollu masculinu.

Svetlana Kryuchkova in a pelicula "La Luna à u Zenith"

A film vene in l'ultimi anni di vita di Anna Akhmatova. U rolu di a famosa poetessa si n'andò à l'attrice Svetlana Kryuchkova, chì hè sicuru chì i so destinati sò misticamente connected:

"Akhmatova nasciu u 23 di ghjugnu, sò nantu à u 22 di ghjugnu. Hà vivitu à u fiumu Fontanka è vive in u fiume Fontanka "

Inoltre, quandu u tiunimentu hà iniziatu, Kryuchkova hà sunnatutu chì u so maritu mortu Yuri Veksler hè vinutu à ella è li dumandò di alimentallu. Ci hè stata capita chì Akhmatova soeva à u so primu maritu Nikolai Gumilev.