Pies con cherries

Ciliegia hè una di e bachi più populari è cumuni per terni è torti. U so gustu brillanti bellu cù una picca acidità faci l'oranza originale è succosa. Ci hè parechje ricette per u pirazzu cù ciliegie. Veju qualcunu.

Legumi cù ciliegie

Ingredients:

Preparazione

Scupremu cusì per fà tortellà cù un cirasa. Calì u caldu di latte in un cuncorsu chjaru, pour le levatrice seca e, senza rivuluzioni, metti l'spugna in un locu caldu per uns 10 minuti. Questu tempu, battini u ova cù u zuccaru separatu, è poi vendu a meztrava in u latti. Quì aghjustemu a margarina bruttissima, un pocu di salinu è vanille. In a masse resultanti, pour 4 cups di farina è mischjanu bè. Allora aghjunghje pocu à a farina restante, amassi a pasta elàstica è per 30 minuti torna a rinfriscà in calda.

E questu tempu avemu a preparazione di u riposu. Per fà questu, pigliate a ciliegia, sguassate l'ossi da ellu è fate mette in un colander per fighjà di u zuccu. A pasta finita hè divisa in i stessichi piezzu è da ogni unu facemu un petit cake. In u centru facemu 2-3 cilieggiu è scuzzulate un zuccaru pocu.

Dopu avemu fattu torti. A vacanza hè copertazione cù carta o oliu cù l'oliu vegetale, avemu spartutu buns à curta distanza da l'altri è e facenu vicinu à 20 minuti finu à più di 2 volte. Dopu quessa, agghiuncinu a pasticceria cù l'uvaghja d'ova di cherry è mandi à u pree furnutu durante una meza ora.

Biscotti fritti cù ciliegie

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Per appruntate cun u cigliu cungiatu, aghjustemu i frutti in anticipu, sguassate l'osse, fate mette in un colatore, rinsegna sottu l'acqua è si abbandunate à 30 minuti per fà l'effettu di li venti. Questa ora preparamu a pasta pè u tempu: aghjustemu a farina in una tina prufonda, impunite in u oliu, fate in u kefiru casanu , suttili additivi, un pocu di salinu è zuccheru. Agghiaste tuttu ciò chì ferma è mette a messa in a superficia di travagliu. Amassi a pasta alla, dividite in 2 parte identica, fate in salchicherie è tagliate in porzi.

Allora dippiru la pasta in una farina è u puderebbe ritruvà cù un pappagallo in pastes planiche. Per ogni zicchinu avemu fattu un pocu zuccaru è mette e frutta. Amassi cù e stile è fate un patty.

Dopu avè calori l'oliu in una padedda è frittite cù e cipolle di i dui fianchi nantu à u focu dilicatu finu à chì a crosta d'oraghji pare. Dopu quì, cambià a pastiglia finita nantu à una spugna di carta per sguassà l'excedente d'oliu. Quandu i patati sò un pocu stiff, i turnalli à un pane è serve è nantu à a tavula.

Fettuccine con ciliegie

Ingredients:

Preparazione

I Ciliegri, cunfruisce a sfrostata, sguassate i petri, sò dorme cù u zuccaru è ponu ore à 20-30 minuti. Allora u liquidu liberatu hè suvitatu cù curazione - ùn l'avemu micca bisognu di pezzi. A pasta puff fusse a rotunda cun un pappu rinuverru in un capu finitu spissatu è cut in rectanguli. Scopre u bagnu nantu à ogni pedagugia, a regola un pocu cù fècula è avemu avutu a patty chjaru o apertu. U pane hè coperto cù carta, pusemu e nostre patties nantu à u focu è 20 minuti à una temperatura di 180 °.