Torta cù prunes è nocci - ricetta

Offre varianti di una torta festiva increiblemente sabrosa cun prunes è frutte. Ogni annu avemu un vastu assistente di fanni è ùn hè micca surprisante, perchè u gustu di a basa hè veramente sorpreneur.

Torta di miele cù prugne è nocci - ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

U sicretu di questu pastellu hè chì a pasta pè i pasticci sò da esse preparati in anticipu, perchè si pò esse forti almenu 10 ore in u friddu davanti di l'pudre. A so tecniche cuntribuisce à a divulgazione tutte di u gustu di u meli è dà a destrama finita un sapori suttili sottili, chì ùn hè micca cunfurendu ind'è l'instant, chì u gustu hè solu persu. Hè assai piacevule per preparà a pasta da a sera, è u ghjornu dopu per continuà a cura di a torta.

Cusì, ponu in un pappagallou o pappagallo a quantità bisognu di u meli, u zuccherinu è a mantra, aghjunghje l'ova, a soda è fassi u cuntinuu in u bagnu di l'acqua, chì ponu in una paleta di un diàmbitu maiò cù l'acqua furiaria. Trasfurmà dinò l'ingredienti cun una cullette finu à chì u latte solu dissolve, è i cristalli di zuccaru sò dissolvi. Dopu à questu, aghjulemu a farina in a pasta è mestrallu finu à chì emu libbiratu di e impurite di boli da farina. Comu avemu digià chjamatu prima, a pasta debe durà. Pudemu in a frigorifieria o se u tempu permette un baladinu durante almenu 10 ore, è poi a dete sempre calde à e cundizioni di l'ambiu di 3 à 5 ore.

Avemu da fà cinque chiatte da u pergamena nantu à carta è raghjone in ogni circu un diametru di 28 centimetri. Accogliu a coccia. Calentemu à u fornu prima à una temperatura di 180-185 gradi. In a bagnachera, aghjustemu chande cù a scheda, cù quale impone nantu à dui tineddi di pasta è scumpressate in tuttu u perimetru di u cuntour. Guardemu i pasticci in u fornu da parechji sette minuti prima d'ottene una bella rubia d'oru. L'ultime hè seccu più severu, allughjemu per parechje minuti in u furmagliu scappatu, l'avemu da aduprà per spruvà u pastellu finitu.

Simultanamente, mentri e pasticceria sò furniti, preparamu a crema. Per fà questu, cun un mezcladoru, trattate a crema à i densi densi, è a crema agria finu à u lume, aghjunghje zuccaru à quandu u bacinu. Prune sò lavati bè, fate per un pocu minuti cù l'acqua calda, è po esse secre è cutterie arbitrariamente micca assai grande. Nuts untuosamente seccu in una padedda secca e tritughjia in migliura in qualchì modu cunvene.

Quandu i pasticci sò pronti è freschi, cuminciamu à decurendarà u pastellu. U primu tressu si trovanu cù crema, sprinkled with half prunes and covered with a second cake, chì in u turnu hè ancu impregnatu cù crema è sprinkled cù a mezzo di miglii di castagna. Ripetemu questu più tempu, cù i bonaccorsi è i casgi. Avemu l'ultimu pasticceria, cogliu a superficie di u pasticcellu cù a crema restante e sprinkle cù a foglia preparata da l'ultime cake secchio.

Chocolate biscuit cake cù prunes è zucchi

Ingredients:

Per una prova di bisecite:

Per a crema:

Per imprenu:

Preparazione

Prune in anticipazione, tagliate in pezzi petite, pour cuncechju è si lasciate varias ori à mancià.

Per fà u cunceta di sponge cake à u burru di prisenza cù u zuccaru, aggiunate u pùazzu di cacao, u zucchero di vellucci, a grippa è a mixta. Allora aghjunghjenu a pezza di farina è a farina è mischjà a prutezzione chjotto. Aghjunghjite dinò in a pianta cotto ferrie è fremenide di una pasta di biscottu ready-made for thirty-five minutes. A temperatura di u fornu vole à 180 °.

Per a crema, trattemu cun una crema cremosa di zuccaru à una spuma grossa è cunmbisce cù e prune lettuce è di limonu.

Cunsigliu culmu di curretta bè cù un dulce, cunchju è cuncecu, nantu à u fondu dissemi la crema cucidu cù prugna, cogliu a cima è cogliu a superficia di u cunfettu cù u vitruzzu di cicculata, chì pò esse acquistatu annantu à a chocolatine è brusgià cun crema.