I vignettu alleati di Lavaux


Sò i vigneti sò spessu nantu à a lista di patrimoniu UNESCO? Ùn toccu. Dunque, ùn pudemu micca ignurari u situ unicu è geugraficu agriculu - i vigneti alleati di Lavaux, chì in u 2007 hè nantu à a lista di u Patrimoniu World.

Più di vigneri

I vigneti alleati di Lavaux sò situati in Suisse nantu à u territoriu di u cantone di Vaud. Sta regione vitivulosa stende à 805 ettari. Hè cresce chì vignaghjoli accuminza quì in l'Imperu Rumanu. U veru scopu di u sviluppu di u vinu in a regione cumencia à u seculu XI, quandu queste terreni anu duminatu da i mondi benedettini. Duranti i seculi in i pèndite abbastanti sò creati terrazze, furtificati cù passi in pietra. Questa trasfurmazioni di u paisaghju hà diventatu un esempiu unicu di l'interazzione harmoniosa di l'omu è a natura.

Informazione pè turisti

Certi bodegneri di Lavo vi anu invitatu à ognunu in u gruppu di degustazioni, durante u quale pudete tastà parechji varietà di vinu è cumprà ciò chì ti piace. Inoltre, pudete visità a Vinorama Lavaux aperta in u 2010, induve pudete tastà più di 300 varietà unica di vinu da sta regione. Eccu avete esse rializatu un filmu di a storia di l'enoteche.

Pudete riceve à e vigneti di Lavaux in trenu da Vevey . Dopu pigliate a sopra à u caminu pittoresque, chì offre vede scelta di u Lago di Genève . U trenu va à a cità di Shebr, cunnisciutu per i so tastu. Per via, per viaghjà in a regione hè cunvenutu per utilizà a Costa Riviera, hè dispunibile per tutti i turisti chì campanu in un hotel o appartamentu. Dà un 50% di scontu per parechje vehiculi, è un viaghju in autobus pubblichi fa in generale libera.