Chiesa di San Martino


Vevey hè una cità turistica chì ispirava cù i so panoramas pridiche persunale di parechji epopi, cum'è Dostoevsky, Gogol, Charlie Chaplin, Hemingway è assai altri. Unu di l'attrazioni di a cità di Vevey hè a vecchia chiesa di San Martino. Hè situatu vicinu à a necropolis di Sen-Marten in a parti occidentali di u cantone. U bastimentu data di 1530. L'architettura di u palazzu accentia u spiritu di u Medievu, quandu a chiesa anu più putere nantu à a vita di a gente. Grazie à l'acustiche stravaganti, avemu parechji manifestazioni musicali in a ghjesgia di San Martino. Inoltre in questu hè un museu di ricerca archeologica. U tempiu hè custruitu nantu à una terrazza di muntagna, induve pudete amparà u paese lucale è u panorama di u Lavu di Ginevra .

Storia è architettura di a chjesa

A Ghjesgia Protestante di San Martino in Vevey (urigginariu - Cattòlica Rumana) hè stata custruita nantu à u situ di una iglesia ruined in 11u seculu. Per un periodu longu di esistenza, era ripetitu riparatu è ricustruitu, più ricenti 2 anni fa.

A cattidrali attrae l'attinzioni cù a vista majestuve è di una distanza s'assumiglia à un anticu castello cù i vitrati è i vitrati. A notte - una vista fascinante. U custruitu di a chjesa hè un monumentu sacru monumentu di l'architettura, custruitu in l'altru gòticu, hè un edifici rectangular cù un salone cintrali, duie galerie è un altare principal. U locu centru in a catedrale hè l'urganu. U detaglio architectural dominante hè a torre quadrangulari cù i campagni in ogni uitu. A torre offre una bella vista di a cità, u lavu è l' Alpi .

A ghjesgia ùn hè micca funziona per u so destinazione. Hè un serviziu di u ghjornu, è in altri ghjorni ci hè un museu di tesori archeulogichi è concerti di musice d'orgue sò urganizzati.

Chì pudemu vecu?

Per i fanni di l'architettura e l'arte europea, ci hè assai interessante. L'Ortodoxia è a diaspora russa partitu una marca significativa in a storia di a cità. Micca da a chjesa di San Martino in Vevey hè a Chiesa Ortodoxa di Santa Barbara in l'estilu slavicu, custruitu in u XIX sèculu. À questu pudete falà a "chemin d'Espérance", a strada di l'Hope. Molti emigrati da u 18 è 20 prima seculi, cum'è Shuvalov, Botkin, Trubetskoe principe è altri, sò enterrati in u cimiteru di San Martino. Questu hè a più grande necropolis russa in Svizzera .

Cchiu propiu à u terraplen is u museu di a fotografia, induve una cullizzioni d'accessori fotografici è i fotografici hè colapiunatu, data di u 19u seculu à l'ora oghje. Se vulete caminari pianu à u core di a cità, Grand-Place Square cù e so famosa torna di Grenet, pudete cercate in u museu d'arte interessante di Musee Jenisch . Arrivatu in a cità in u lugliu, ùn vi scurdate di visità u mercatu di u folkloru u sabatu, chì hè 2-3 minuti a caminata da l'estazione di ferrovia. In u listessu area à a cunvenzioni di u viaghjatore in i strade coscize stessi sò parechje hotele è cafe.

Cumu à accede à a chjesa di San Martino in Vevey?

Visita ch'è pò esse in u gruppu di tour o in modu indipendenti. Diversi agenzii offrenu una varietà di scursioni , chì include una visita à a Chiesa di San Martino in Vevey. Ci hè una catedrale in 20 minuti di caminate da a stazione di a righjoni chì arrivanu dui ferries, è trains di longa distancia. U bus stop Vevey Ronjat (rotta №201, 202) hè situatu da u tempiu à a stessa distanza com'è l'stazione.