U Parcu Naziunali


L'Islanda hè un paese di ghiacciu è chjamata, unu di i stati europei più inusual è misteriosi. A natura incantevule di sta regione hà guadagnatu assai cinematografu è scrittori, chì pudemu dì à un simplicità turisticu chì s'innamora di l'Islanda à a prima vista, una volta per tuttu. Tra l' attrazioni attraciali più interessanti, una attenzione particulari mertu hè u Parcu Naziunale Skaftafell (Skaftafell) - una di e più grande zione di protusioni di natura di u paese. Parlate più nantu à questu.

Caratteristiche di u park

Truvà annantu à u Mappa di Skaftafetl National Park hè abbastanza sèmplice: hè situatu in u suduvestu di l'Islanda, trà e dui cità turistiche pupulari di Kirkjubailläklejstühr è Höbn . A data di a fundazione di a riserva di u 15 settembre di u 1967. Durante a so esistenza, hà sviluppatu a so cunfini doppiu: per esempiu, in u 2008 Scaftafetl cun un area di 4807 km² divintò una parti di u Parque National Vatnayöküld , chì hè oghji cunsideratu cum'è a più grande in u paese.

Invece di u clima favorevuli è un numaru inùtu quantu di ghjornu in altru, chì hè unicu propiu di u Sud d'Islanda, ora questa zona hè vacante, anche chì oghje persone oghjevanu quì, è ancu era una di l'agricultori principali in a regione. U mutivu di chista era l'erupzio catastròficu di u vulcanu erayvaikudul in u 1362, durante quale tutti i casi è e strutture sò stati distrutti, è ancu parechji residenti lucali.

Flora è fauna

A flora è a fauna di u Parcu Naziunale Skaftafetl hè interessanti. Grazie à u clima favurevoli, quì pudete truvà un pocu unicu unicu pè sta regione. L'arburu sò principarmenti rapprisintati da bedini, salicelli è fraschi di muntagna, ma ancu frà e fiori si puderanu distinguishle e campane blu assicate è u sapori di u sapolu amarore brillanti à noi.

Malgradu u fattu chì i sureddi mammiferi di u parcu hè u ghjattu di u cursu, u raposu Articu è u viscottu americana, a fauna di questu locu hè assai diversa. Inoltre, Scaftafelt hè cunzidiratu com'è una zona assai avventura assai avvicina. In i so boschi u vitale un ballu d'un tap, un wren, un beccatoghja, una perdizera di tundra, un pappagallo di doru, etc.

Ciò chì vede?

L'attrazioni naturali naturali di u Parcu Naturale Skaftafetl sò, sicuru, i so vulcani è i glacieri. U terrenu hè assai simili à l'Alpi: hè stata furmata per migghiara d'anni da parechji influenzi di u focu (volcani attivi Grimsvet è Eravaijokudl) è acqua (u fiumu Skeidarau, u Glacier Skaftaftelljokudl).

Solu quì, cammendu per i vaddi chiedzi di nevi, trovi laghi cu enormi icebergs floati nantu à elli. Per fà aghjunghje stu vista unicu hè un sognu di i fotografichi di u mondu, perchè ùn vi maravigghiate si vi vede à a spiaghja una multitùdine di persone cù càmera di foto è video.

Per i sulventi è i amatori di a caverna, u Parcu Naziunali di Scaftafell preparò ancu parechji sorpresa. Allora, unu di i posti più visitati nantu à u territoriu tutale di a riserva hè a grutta ghiacciae , creata da a Mamma Natura. U culore di a caverna hè rapprisintatu di tutti i tonalità di u celu: da l'ultramarinu à u pilone pallidu biancu. Sfurtunatamente, pudete ghjunghje quì solu in u tempu di l'invernu, quandu a ghjàllichi vene è u ghjuvatu hè più forte.

Un altru mumentu impurtante naturali di u parcu è tutta l'Islanda hè a famosa cascata di Svartofoss , circundata da rocks basalti neri chì s'assumiganu à un urganu enormi. Stu fenomenu unicu ispirau parechji creadori per creà i so operi, ma l'arti maestru principale di l'arte era a Cattedrale di Reykjavík - a cresia Hadlgrimskirkia , disignata da u genaru architettu islandese Goodyon Samuelsson.

A infurmazione infurmata per i turisti

U Parcu Naziunale di Skaftafell hè apertu per i visitadorni tutta l'annata. Pudete mette à questu parte di u gruppu d'scursioni, o in modu autònimu in car. A distanza da a cità più vicinu di Chebna à a riserva hè 140 km, è da a capitale di l'Islanda - 330 km.

Hè nutate chì u territoriu di u parcu hè u Centru Turisticu, in quali i viaghjatori puderanu acquistà cù a storia di a creazione di questu locu è e posite percorsi. In u piriu da u maghju 1 à u 30 di settembre, ognunu ponnu stopu à u campu di campeghju è di tentazione, avè ricevutu prima permessu di l'amministrazione parco.