L'Opera Reale di Wallonia


L'Opera Reale di Wallonia hè a più grande opera house in Belgio , situatu in a cità di Liege . L'architettu chì hà designatu l'opéra era Auguste Ducher. A custruzzioni principia à 1818, è a prima petra di u futuru Teatre Reale hè stata cun una famosa attrice chjamata Mars. A funzioni d'inaugurazione solunione di i centri di cità hè stata in 1820. Vinti anni dopu, un monumentu à u cumpusitore Andre Gretry, chì era natu in Liege, hè stata aperta davanti à l'entrata principale di l'òpera. Pocu sapemu chì sutta u monicu u centru di un musicu chì hà amatu a Patria era sipatu.

Una nova onda in a vita di l'Opera House

U 1854 era marcatu da un altru cambiamentu per a Opera reale di Wallonia: u palazzu accuminciau a cunsiderà a pruprietà di a cità è hà sappiutu ricuperà significativu. A mudernizza di l'òpera hè stata capu da l'architettu Julien-Etienne Remon, chì u prughjettu hà avutu un incrementu significativu in u spaziu di u teatru è u nùmeru di piazze, l'electricità, un cambiamentu in a dicurazione di u hall è l'equipaggiu di balconi cù sedenti.

A Primu Guerra Munniali guidò a custruzzione di u teatru à a desolation, l'invulneri tudischi l'utilizonu com'è caserna è una stabile, ma in u 1919 l'Opera Riva hà resuscitatu è novu si prestu à darà presentazione. In u 1967, l'Opera Reale di Wallonia hà iniziatu à travaglià in u teatru.

U travagghiu travagliu di restaurazione in a custruzzione di l'Opera Reale di Valonia accuminzò in u 2009 è presenta u teatru cù un novu auditorium, accumendi 1041 spectulaturi, una facciata d'aghjurnà, l'apparat di sonu mudernu. Mentre chì l'edificiu principali hè stata sottupostata, u stadiu principali hè u "Palazzu di l'Opera", situatu in un campu di tenda vicinu à l'Opera Reale. A funzioni d'inaugurazione pompiu hà fattu u 19 di settembre di u 2012 da l'estremu di l'obra "Stradella".

Repertoriu

Oghje, l'Opera Reale di Wallonia hè u centru principalu di a vita culturale in a cità di Liège è u locu induve millenze di amatori di musica musica classica anu impegrò à andà. Oghje, u repertoriu di l'òpera hè rapprisintatu da l'òpiri cchiù famusi di i cumpusitori d'Italia, Germania, Francia, Belgio. Inoltre, a gestione di u teatru pruviste per stabilisce le ligami cù musicisti da altri paesi, per attruvaranu più televidenti.

L'Opera Reale di Valonia piace à i visitori cù produtori magnificu in tuttu l'annu. A più detailed information di e novità di a stagione, u tempu, u bigliettu hè megliu d'amparà da i cartulari.

Cumu ghjunghje?

Per fà alcuni unu di i turchi più famosi di u Belgiu hè u più veloce nantu à un car rental . Se avete a to manu fatta a meza ora, tandu avemu l'avvignate à cammellu à u locu bellu à pede. U teatru si trova in u stessu centru di a cità nantu à a piazza di l'Opera, perchè ùn sarà micca difficultà per a so ricerca.