Hadera

A cità d'Hadera si trova in a parti cintrali di Israele , trà e cità di Tel Aviv è Haifa . A maiò parte di a cità hè distanti da u Mari Mediterraneu per parechji chilometri, solu a regione Givat-Olga hè situata à u mare. I turisti anu impegnu à visità a causa di a natura pittoresca è di assai attrazioni culturali.

Hadera - descritura

U nomu "Hadera" veni da a parolla "verde", perchè prima in questa zona u marshland cumenti. A storia di a cità principia in u 1890, quandu i culmini di Russia è l'Europa di l'Est, arrivàvanu quì. À u primu, e persone anu patitu da e consiguenzi di u swampnesse di u territoriu, a cosa perchè - malaria. Ma in u 1895 u Barone Edmond de Rothschild hà urdinatu di seccu i palustre è a cità cuminciò à sviluppà. In u 1920, a custruzione di una strada di ferroviaria chì cullighja Tel Aviv è Haifa. In 1982, un grande putere di energia, "Frativi di Rabin" hè stata fatta nantu à u carbone.

A data, a cità di Hadera hà una populazione di circa 90 mila abitanti. Sicondu u locu di Hadera in Israele, hè chjaru chì u stabilimentu si trova in vicinu à i centri di staghjoni di Israele. Dunque, à traversu a cità, sò duie strade principali chì sò paralleli à a costa.

Hadera - attrazioni

In Hadera ci sò posti chì sò sempre digià vicinu à una visita. Frà l'attrazione principalu ponu esse elettu:

  1. In tuttu a cità crescia u eculinu , l'età sò più di 100 anni. Un gran numaru d'elli sò situati à u parcu "Nahal Hadera" .
  2. In a cità hè un museu di tradizione militare isulana , quì pudete vede l'armati è l'uniformi militari di l'armati di u mondu sanu. I più populari sunnu e dagghju di u Cauccaria è una cumbia fucili di puleva rimborsu.
  3. Se vulete acquistà cù a storia di i primi settlers in Hadera, avete bisognu à andà à u Museu di Storia Khadery "Khan" . Sembra un pappu arabu, prima in questu custituitu i fundaturi di a cità si sò stati basati, è avà u funziunalu di u museu.
  4. In a cità hè un cunfettu memoriale "Yadle-Banim" , induve in piaghjite granite tutti l'atti di terrurismu foru perpetuati in u piriu da u 1991 à u 2002 è e persone chì stavanu morsi per elli. Ci hè ancu una lista di guerri in a so israelica. U memorial u Yadle-Banim fu fattu di 8 culonni di marmura russa, a marmura Strada bianca di a vita porta à questu. Una di e sinagoghe più grandi si trova in Israele, a cità d'Hadera, hè statu custruita in l'anni 40 tardi di u XX sèculu. A sinagoga hè cum'è una furtizza cù elementi di stile internaziunale. Apreziu in u 1941, ma a custruzzione ùn hè finita per altri 10 anni.
  5. In a cità hè a Torre di l' acqua , custruita in 1920, in u puntu più altu di a cità. In 2011, a torre hè stata restaurada, è nantu à quì apparevvi un muro sculture stòricu, nantu à quale u primi fundatori sò citati.
  6. Unu di i valori storii di a cità fù a scola , era u primu fiastru educatu, fundatu in Hadera in u 1891. In a prima classe hà cullatu 18 studienti, ma prestu prestu l'escola eru l'epidemica, è l'edificu era chjusu, solu in u 1924 rimettia u so travagliu.
  7. Hadera in a photo hè famosa per u più grande forestale in u paese. Foresta di u Yatir cunfini in u desertu, cusì da una zona climatica pudete ghjunghje à l'altru. Quì pudete vede parechje arbuli diffirenti: pinu, eucalyptus, cipressi è acacia. U furmale Yatir hà diventatu un refuggiu per diverse tipi di tortuglie.
  8. A notte hè chì u Parcu Sharon in Hadera, chì hè cunsistenti in eucalyptus bosques, laghi d'invierno, pudete vede tuttu questu si vai in un longu percorsu di sendeira. Questa hè una natura veramente pittoresca, in particulare quandu i fiori fiori è colone è poppies.
  9. Ùn solu in attraversu Hadera, pudete andà à a cità più vicinu di Cesarea. Eccu un museu , chì hè cè famuzu per a mostra di i pittura. Quì vinu u travagliu di artisti di tutte e mondu, i travaglii urigginali di Salvador Dali è exhibe di a storia di a cità sò constantemente presentati in forma di una mostra. In Cesarea ancu pudete visità u Parcu Naziunale "Cesarea Palestina" , induva scavi di a cità antica di l'epica rumana-bizantina sò rializati. Quì pudete vedere i più antichi carru, scavi di l'anfiteatru di u rè Erode, in quantu cù l'installazione di portu inundatu.

Dove dormir?

I turisti anu da pudè stà in l'hotel à u so gustu in Hadera stessu o in i so ambienti. Ci sò e seguenti opcions:

  1. Ramada Resort Hadera Beach - L'hotel hè situatu vicinu à a spiaggia di Hadera. Clienti pònanu in piscina esterna è rilassate in a terrazza cunfonda. L'hotel hà u so stessu restaurant, sirvutu a cucina tradiziunali è ebraica è giudaica.
  2. Villa Alice Caesarea - situatu in un locu assai pintorevicu, nantu à u territoriu hà u so ortu. I servizii facilmente una piscina è una bagnera. I ospiti pò dinò à u frescu, nantu à una terrazza apposta cù a cuncetazione.
  3. Camping Caravaning à traversu a natura - compone di e caserne cù l'indispensabili necessarii è situati in una zona naturali pittoresca.

Ristoranti in Hadera

Turisti in Hadera avè un mancianu in un di i tanti ristorante induve l'alimentu kosher hè offru, Meditarraniu, Cucina mediorientale. I vegetarii anu da pudè stallà a so dieta, grazia à a dispunibilità di platti apprupriati. Fate i più famose restauratorii in Hadera sò i seguenti: Raffi Bazomet , Beit Hankin , Opera , Shipudei Olga , Sami Bakikar , Ella Patisserie .

Cumu ghjunghje?

Pudete ghjunghje à Khader in una di sti modi: in trenu (hè una stazione di ferrovia in a cità) o in busu, diretti diretti da Tel Aviv à Hadera.