Sorbet da melone

Sorbet hè una maraviglia di bontaggini. Cumu fà sorbet da melone, leghjite quì sottu.

Sorbet di melone - ricetta

Ingredients:

Preparazione

In una piccola picca aghjunghje u zuccaru, fremu in acqua è postu nantu à u focu medium. A mistura hè stata cunvivita. Coglie u sciroppu prima di dissolviri u zuccaru, è poi piglia frescu. U melone hè pulitu di e cipolle è di a casca, è poi tagliatu in tazza è ripiglianza cun un licore. Aggiunna u ghjocu di zuccherinu friddu è u zucchero di limonu. A massa risultatu hè bè sbattata, situata in un moldu è posa in u locu per a notte.

Melbourne sorbet in casa

Ingredients:

Preparazione

Tagliate u melone, sguassate e mane. A pulemu di a buccia. Cù l'aiutu di una licenziale, a polpa di melone hè purificatu. Dissolve u zuccaru in l'acqua è postu nantu à u focu, fateurà finu à chì u zuccheru hè dissolutu cumplessu, da fruttu è pour à u succu di limonu. Pouru a meztrava in u purcinu di melone, battiate di novu cù un licenzu sumeru. Pudemu a massa in un moldu, l'avemu purificatu per una ora in u locu, è poi di pezza è scàtene à u furegheru finu à solu cungiali. Dopu fattu, avemu sprezzatu u sorbet à kremankami è decorate cù friddi freschi.

Sorbet da melone - una ricetta in casa

Ingredients:

Preparazione

Tagliate u melone per mezu. Utilizendu una cucurrucata, riniscendu tutte e manufèculi. Allora ogni mità hè cutata in 4 parte. Accuratatu cù cura di a polpa di e crosta, per pruvate micca dannu. Dopu piglià una platata ronda da u tagliu tagliatu è pudete mette e crusty meloni. Pruvate di mette in a forma di un melone. Dopu à quessa, rinfriscà i pratici in u freezer.

Avà a terza parte di a polpa di melone hè tagliata in tazzi. Scurciamoci è pulitici pistaci. U polpa restu u melone hè colpi in una licenziale, aghjunghje u zuccheru mista cun u succetu di limonu. Tuttu chistu hè sfruttatu bè. Per via di u risultatu, a patata purcidda resultanti sò messi sottu à un tavulinu è per 4 oghji pusientu in u freezer.

Aghjunghjene à battezza solu. Mesturite u pezzu di melone cun pistachio è crema. Hè bisognu à fighjà cun cura per chì a crema ùn hè micca stallatu. Allora aghjustà i bianchi oghje. Avemu da piglià u puree da u freezer è u battellu è combina cù a massa cremosa preparata.

Cumpigliulemu e crosche secca, l'avemu spianciatu in u listinu di rossa, coperta cù u filatu di l'alimentariu, avemu spianciatu a massa di melone da quì sopra è currettamente. Novu postu in u freezer di 5 ore. Dopu quì, averemu da a forma, turnanu à un pianu chjaru, rinfriscà a film è tagliate u melone in porzioni. Sè siddu vulete, pudete puru decorate cù foglie mint freschi. Sorbet uffrìu immedtamente, perchè ùn ùn cumincià à friddu. Bon appetit!