Ciò chì si ponu chjudarà tutti i zitelli in l'estiu?

L'estiu hè un bellu tempu. Questu hè quellu chì quelli puderanu esse rimettutu in tutta a so gloria. Questu hè appiicatu à e donne chì ùn difenu micca in forma fràggie. Fighjendu nantu à a scelta di a robba certa, di quelli culori per elettu, è di vestisce in l'estiu per a chjucu.

Moda in a nova tempesta

Oghje, i diseggiani create apparel not only for fashion ladies di moda. A tendenza di sta stagione sò i studii geomtrici. E questu hè assai utile in u nostru caso. I mudelli cù raia verticali aumentanu visualmente u crescita, è slim. Questa ind'i cunceta perfetta per i picciotti cortos. Nota chì una strapatura horizontale pò aghjustà visualmente uni pochi volte. Popolari di sta stagione è varie stampa naturali in a forma di foglie è fiori. In l'alti di l'esternu per tutti e zitelli, hè necessariu d'abbandunà di grande dibujos. Forsi u so usu di chjucu: in pezzi, colli. In quantu i stampi d'animali, ùn anu micca esse in tutti. Hè abbastanza per confini à l'accessori di i culori di moda culuriti cun un armariu monofoniu armoniu selezziunatu.

Formi

L'scelta di stile, prima di tuttu, dependa u tipu di a figura. L'errore maiò à scelta di l'indumentu di i fiori estivi per a so cumplittamentu hè cumprà prugrammi di parechji altri mai. Hoodies chuchurdani designati per oculte e difetti, in fattu, aghjunghjenu u voluminu è e vertigeni di màccia. Tridà sceltu chì purtà voi chini di e donne in l'estate, andemu da vende in vistiti.

Per un occasione solenni, u casu di u vestitu sarà una scelta excelente. Stu vestitu vole à pusà nantu à una figura, senza stretchimentu eccessivu. Hè bisognu di sguillà a decolletà, distraitu l'attenzione da i malati. In questu mudellu, cum'è un regnu, ci hè un corpusculiu prufunniu, sfasciànnu u pettu.

Oghji populari in questa stagione hè a siluette in a-shaped. Questa hè una scelta bona nantu à e selezziunate a vesti d'estiu per e maiò. A larga dipende nantu à a forma di i pedi. Se i piani sò abbastanza bè, pudete sceglie u largu à u ghjinochju. In ogni casu, una cut hè permessa.

Eppo eccezziunale si vedi dressed in u pianu cun un colore monocromu in u colpu. Stu vestu hè eleganti cumminatu cù sandali nantu à una falza o sandali. Avete nutatu chì, se u vostru crescita hè sottu à a medità, hè dunque esse urganizatu chì questu equipatu cù i scarpi in tagliu. Questa estenderà a siluette.

Quand'elli sceglie mudelli di vesti d'uttene per pienu, avete esse guidatu da e funziunalità di a figura. Se tenete spiaghji belli è ponu accuncià salvezza e tartarone nantu à rigure di varianti anch'elli. Nantu à sta stazziu sò mudelli asimmetri cun un trenu.

Cum'è un vestitu d'uttinu di uttena per u pienu, pudete recommandà una blusa di cuddetta along in cunglinda cù una spalla di lapis o pantaloni stretchi. Ogni cazzi di stari accumpagnaveni à u mità di a coscia. Questa chaise s'amalciarà perfettamenti u voluminu nantu à u stomacu. A siluette di i mudeli hè simplicità. U linii orizontali ùn sò micca cunsigliatu I so disinfettori sò cunsigliatu per rimpiazzate i diaggini. Dopu avè capitu i principii fundamentali, pudete fà facilmente un guvernu. A regula principali hè di distraisce l'attenzione da e prubbiculusi corsi per l'enfasi di i dati. Un'altra regula: i linii orizontali (in tagliu, culori) sò pruibbuti in i spessi di a figura. Pighitanu à questu quellu ghjallinaghju di scatula, falda o altre elementu indecente.

A attenzione particulare deve esse pagatu à l'scelta di lavanderija. Spessu abbastanza di sceglie a ropa ghjusta per fà a figura più stretta è propunerata. Sceglite u so bè cù a talla. Questu hè particularmente impurtante durante a scelta di un vestitu d'eddu di moda per tutti e chjorni .

Cosa da evitari

Chì ùn hè micca cunsigliatu di vèstinu in l'estiu chini di fimmineddi? Ùn puderebbe ricumandà cumpagni di i mudelli di chjucchi full-blown with rifflori e ruffles. Tali outfits aghjunghjenu un voce per a figura. Hè ancu necessariu di refuse shorts e miniskirts shortened. In fattu, a scelta di ciò chì porta a pieno di e donne in l'estate hè abbastanza tremenda. Ùn àbbia paura di spirimintari.