A Riserva di Dong Hysau


A parti meridionale di Laos in l'area di a cità Pakse hà refurbished una di e riservazioni più singuli è più interessanti di u paese - Dong Hissau. I so abitanti fugliale per un tempu in isolation et seclusion, perchè stu locu retarda i primi settimani umani creati in cundine naturali.

Storia di a creazione

A maiò parte di u territoriu di Laos si componi di sistemi di muntagnoli è cumeddi chì si separanu da stati vicini. I muntagni sò cupbi ccu boschi, custituiti di spezii preziosi di caucca, bambù, teka. In a seconda mità di u XXu seculu. parechji boscari sò sottumessi à a distruzzioni predanti, chì hà purtatu à un sbilanciatu in a biosfera locale. Hè per quessa chì l'urdinisiani statali facenu scopu di sviluppà programmi pruggittati à priservà i risorsi naturali di Laos. Hè in parechji pruvinci e so riserve naturali, ancu a Dong Hyssau.

Residenti di Dong Hissau

I turisti agagliati nantu à a riserva di u Dong Hysau ponu vede paesi di e muntagne è visitate. L'aborigini vivenu in elli, sò cultivate è sopravivanu, cum'è centu d'anni fà, solu grazie à i rigali di a natura. Duranti l' scursioni pudete parlà cun l'abitanti di e cumunità, acquistà cù i so abbitanti è u modu di vita , fannu ritratti memorabili è cumprà ricordi lucali.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà a riserva da i cità di Attapa , Pakse o Tyampatsak. Ma tenite in mente chì e visiti indipindenti sò prohibiti: l'ingressu à u parcu hè permessu solu à i gruppi di tour cù una guida.