U Lavu Tumblingan


I famosi tri di i laghi sacri di l' isula di Bali - Bratan, Buyan è Tamblingan - hè ben cunnisciutu da i turisti. Questi sò trè rizigiunati furmate una volta in a caldera di l'anticu vulgari Chatur. A storia di sta spaziu hè assai interessanti, è oghje parechji turisti viaghjàvanu per l' isula vènenu quì à vedere i laghi famosi. In questu articulu parvarammu unu di elli - sottu u nomu Tamblingan.

Situazione giugrafica

U Lavu Tumblingan si trova à u pede di u Monte Lesung (Muntagna Lesung) vicinu à u cunfinimentu di Munduk. Tumblingan hè u ziferu più chjucu in a caldera. Hè situatu vicinu à u Lavu Buyan , è sò ancu cunnessi da un istmu sicilianu. Ci hè una parolla chì prima di sti laghi era un reservatu singularu, ma sò state spartutu com'è u risultatu di u terrimotu chì hè accadutu in u XIX seculu.

U clima quì hè assai più frescu chì in u restu di Bali - in particulare per u locu, perchè un lago à una altitudine di 1217 m parenti à u liveddu di u mari. Hè megliu di vena quì nantu à a staghje secca, perchè durante e chiuveri i banche sò inchiadiati.

L'impurtanza di u Lavu Tumblingan

Stu reservu hè specialmenti veneratu da i residenti lucali, è ci sò dui razze per questu:

  1. Tamblinganu incù i laghi Bratan , Batur è Buyan sò l'unichi fonte d'acqua fresca nantu à l'isula di Bali. Sì ùn eranu micca quì, a vita ùn hè impussìbule quì, per micca di scurdà a creazione di resorts cusì populi in u mondu.
  2. A significazione religiosa di u lavu ùn hè micca menu. In Induismu, ogni fonte di l'acqua hè cunsiderata santu, perchè hè u focu di l'elementi. In u latu di Tamblinga ci sò assai tempii Hindu.

Ciò chì vede?

Viaghjà, annunziate i difficultà di a strada, andate quì à:

  1. Per apprezzà a bellezza inesprimibile di i paisaghji lucali. U lavu hè stata cunfundita in una vallée trà l'alta muntagna è hè circundatu da un densu foglie. Canduarins, cedri, è pini creanu ccà. A natura fascinate, l'atmosfera cusì tranquilla è tranquilla. In u lavu pudete duverà una canoa, accunsentì cù i lucali nantu à u locu.
  2. Visita a Gubug (Pura Oolun Danu Tamblingan) - u principale trà i picculi temples chjucchi sparghje in i piani di u Mont Lesung. Hè dedicatu à Devi Dan - a dea di l'acqua. U tempiu ferma assai strittu: soffiani à multilevel, l'ingrossu di pedra, u culore scuru di pietre. Quandu chiuvìa, l'inzuccarati in edizzioni, u santuariu nantu à l'acqua, cum'è a famosa Pura Oolong Danu Bratan nantu à u lavu vicinu. Altre tempii porta i nomi di Pura Tirtha Menging, Pura Endek, Pura Pengukiran, Pura Naga Loka, Pura Batulepang, Penguokusan.
  3. Per vede Lesung mountain - ùn si pò micca solu di verificà, ma ancu per un ascense per vede u vecchiu da u so cimi.
  4. Visita la cascata Munduk , situata a 3 km di u lavu. Ci sò parechje campagnoli induve i turisti sò stati per parechje ghjorni è ristoranti induve i pratosi diliziosi di a cucina indonesiana . Se vulete, pudete visità a splutazioni di fugliale per cumprà cumu cù i vostri mani, per cullettate per voi un frescu Balinese.

Misteri di u Lavu Tumblingan

A lot of legends surround this mysterious pond:

  1. Prima, crede chì quandu, in u so postu, era una cità antica, è assai sviluppata. E liggi balinisi dicenu chì i so abitanti puderunu levitate, cumunicanu telepatici, camminare annantu à l'acqua è avìanu altri crescorsi stupenti. L'archeologi anu scupertu ancu un anticu navi à u fondu di Tamblingana, è i pescadori righjunali anu sempre truvatu prudutti di petra è di ceramica. È cum'è s'ellu ci hè una cità à u fondu di u lavu, solu e persone abbitatu per quellu chì ùn anu micca un corpu, è crescenu solu l'ete sacri.
  2. A seconda legenda dice chì l'acqua di u lavu hè veramente curative. Ancu u stessu nomu di u reservatu hè cumposta di i palori "tamba", chì significa trattamentu è "Elingan" (capacità spirituale). Una volta in Bedugul è a so alive, l'epidemica di una malatia incognita raged, è solu i preghji di i Brahmani è l'usu di l'acqua sante da u lavu aiutò i malati.
  3. È, finarmenti, a terza credi, chì ecu a storia, dici chì era quì chì a civiltà di Bali iniziu. À questu locu eranu 4 paesi, chì si sò chjamati Catur Desa. I so abbitanti anu u drittu di mantene a purezza è a santificità di u reservoir è i tempii intornu.

Funzioni di visita

Siccomu u lavu è i so l'allevanti sò cunziddiutu un territoriu in tutta l' indonese , è dopu visitate sò pagatu - 15 mil rupee ($ 1,12). Questu ammontu duverà esse pagatu in l'intrada ufficiale. Se viaghja in Bali nantu à u vostru propiu è ghjunghje à u lavu à pedi da Bujana, queste costu pò esse evitata.

Quì pudete admirar simultaneamente dui laghi sacri, nantu à una di e pianti di vista. Hè assai cunvientu chì tenenu cafè. Scantu di l'insegnante freschezza di i turisti cun piacè un buccaneonu da u cafe Balinese. Ci sò parechji vulintà visitanti, perchè Tamblingan hè l'ultima di a catena di laghi, è parechje persone micca ghjustu micca, preferiscenu dopu visitate Buyan per andà in a cascata di Git-Git .

Cumu si vultà à u lavu?

Tamblingan si trova in a parti di l'isula di Bali. U trasportu pùblicu ùn vene micca quì, è pudete ghjunghje l'o in caru o cù scooter. A strada di Denpasar te piglia 2 ore, da Singaraja - 50-55 minuti, secondu a strada. L'Excursione annantu à i trè laghi sò cumulati.