Estereotipi sessuale

U fattu chì l'omi è a donne sò assai diffirenti hè ben cunnisciutu. Ma spessu di queste differenza ùn agisce micca nantu à u principiu di "i contr'à l'attraversu", ma ancu u cuntrariu. In parechji manere, i stereotipe di giogini interferenu cù a cumprimendu mutuale. Questi sò certi mudelli di cumpurtamentu, stabile stampa-simboli, imposti à i rapreżentanti di e diverse sessi da l'opinioni publica.

Riformulamenti i sterichi

Sicondu i scientisti, a presenza di roli specifichi chì l'omi è e donne ghjucanu in a soziunità, è hè a ragiunea principalu per l'emergenza di stereotipi di genre. Allora, longu in Russia, ci era una tradizione chì un omu hè un getter, protettore, capu di una casa. E a donna hè a mamma, u guardiastru di u focu, u maestru. In ogni casu, in u stadiu attuali, ci sò cambiamenti in a cuscenza di u publicu, chì abbandunò u so impronta, cumprese a distribuzione di responsabbilità maschili è femine. Damaschi belli anu amparatu à guadagnà, crià i zitelli solu, pigliate e decisioni indipindente. E assai rapprisintanti di u sessu più forte, anche u maestru di u "travagliu" di e donne è a so mamma, traschendu e prublemi di u sustegnu finanzatuunale di famiglia à i spalle di i so cô esi cagiuni. Eppuru, però, i vestiti di u passatu ùn anu micca andatu, avè migrutu à stampavvi "sexuale".

Esempi di stéréotype di genre

I sterereoti di genere generale in a societat moderna sò:

  1. L'omi sò un sexu forte, è e donne sò debbuli (ancu s'ellu hè statu pruvatu chì e donne pò esse più stabile mentale è fisicu).
  2. I rapprisentanti di u sessu più forti ùn deve chjera (ma chiancente sò una reazzione naturali di l'organu vivu).
  3. Omi anu intelligenza superiore (solu una donna hà un hemisferu più sviluppatu, rispunsevule per a sfera emulazione).
  4. Una donna unmindia hè inferitua (Ladine singuli oghji sò assai longhi da pocu è ùn anu micca cunsideratu troppu infallitu o difettu).
  5. U scopu principale di e donne - famiglia è di i zitelli, l'omi - carriera (assai attrezii sò bè ​​cumbatte cù bè, è parechji omi prefettanu boni boni papi è mariti, micca cunquistatura di carriera Everest).

Ci ponu esse nutatu chì una forte influenza in i stereotipi di ghjutu è di publicità. Cù a manu uceanale di questa industria à a cuscenza massima i seguenti roles-i simbuli sò stati fissi:

  1. Dona - flirt di una cità, una mòglia exempla, una donna di a donna, una sedutore.
  2. Omi anu avventurianu, macho, seducer, successore di l'affari, "picciottu eternu", sportu, omu exemplu di famiglia.