Envy

U sentu di sentu micca una famiglia per ogni persona. A storia è ricca in esempi, quandu e tradizioni, chì influenzanu i destinazioni di i pòpulu, anu impiantatu cù inveza. Forsi, in a vita di u ghjornu, l'invidie ùn provoca micca tali dannu globale, ma hè pussibile abbastanza à salvà a so vita è l'invidie è l'ughjettu di l'ànima. Chì ghjè l'invidie è cumu trattà cun? I risposte à queste dumandesi quì nantu à e cose di l'ànima.

Per piglià una intrepretazione più perfetta di stu sensu si pò voltu à a saviezza di u populu è di i pensatori di u populu. Dopu tuttu, ogni ghjente hà assai citaturi è aphorismi inveci. Aphorisms about envy bianca, aphorisms about envy in negre, aforismi per l'invidiusa di e donne è di l'invidia di l'amichi. E quantu a saviezza piglià com'è un esempiu, l'esencia serà una inveiata di devastates and destroys, prupone l'infeitura à tutti quelli chì tocca. Hè bisognu di a vostra vita à u putere di u sensu destruzzione? O pruvà à calculà cumu per fuglià l'invidiusa? Ma hè quellu chì questu sensu si tratta solu una persone chì decide di vindicà l'invidabilità, è quasi un altru hè di guardà persone vicine è l'amici soffrenu di a so pròdia. È, altri ghjente, in u percorsu di u successu, unu incuntra l'envidia di i persone, chì cambia in u oscuritate di a vittoria. In ogni casu, i mètudi di l'invevità in contru seranu sfarenti, ma ci sò raccolta generale.

Cumu libri di un sentimentu di fuciliata?

U sensu di l'envidia hè sempre equivale cù u peccatu, postu chì hà una natura destruziva. Dunque, inveciata in u vostru core, hè necessariu di cummattiri rapidamenti è senza mercilessità. È avete bisognu di truvà e ragioni per sta sensazione. A maiò spessu, a causa di l'envejia hè u sensu di teme di esse scunfigatu, esse aghjustatu chì alcuni. Ma u scantu ùn hè micca da scarrafiate. Quandu una persona ùn pò micca cum'è questu quand'ellu ùn ùn accetta a so essenza cù tutte l'vantaghji è l'disadvanessità, a ghjente cumincià à pruvà à amparà quelli chì l'addivanu à ellu chì ellu ùn sia indeterminatu. Cumplicati sò sviluppati nantu à a basa di quali l'idealizazione di e persone circustante risultatu. Per quessa, una persona dedicate a so vita à u desideriu di pusseda i cose più boni, per esse megliu, di campà megliu. Ma hà avè travagliatu tutte sse queste nantu à i paraguni cun quarcunu, è per quessa ùn pò micca sentu satisfacione di a so attività. I cuncetti di l'invevule bè è dolce sò cunnizziunati, è a diferenza hè solu se u sensu pò causà perisce à l'altri. Ma per una persona envidiosa, ùn importa micca quella chì ave ci devastates. In questu casu, a megghiu difisa contru l'invidenza negra hè d'accittari. Acepta i malatie cù i meriti, ùn anu a paura di règule chì ùn sò micca ideali cum'è avete vulete parè. Quandu a persona accetta a so essenza, hè abbandunatu di u scantu di esse espunutu, abandona u so desideriu d'addiventanu megliu qualcunu. Quandu una persona amata à ellu stessu, ùn vulerà scambià ancu una parte di a so individualità per una ricchezza, è più ellu ùn esse esaminà cun riflessioni chì qualchissia hè megliu. À u cuntrariu, ogni successu di i amici è i parenti riceghjanu ghjurzu sinceru, è fà una persona felice.

Cumu si libbirà l'invidiusa di amatori o un amicu?

A maiò spessu, l'invidia sorge in rilazioni à e persone di u stessu filu, u listessu status sociale. Allora u prublema di l'vèrgine di l'amici hè assai cumuni. In l'omi, a ghjilosità hè a più spessu manifestada da furia, ridicule, è prova di umilià. Hè difficiuli di capiscenu a manera di ridivà di l'envidia di fimminelle, perchè e donne sò diverse in a capacità di impiccà i so sentimenti. Di sicuru, hè più faciule per limità in cuntattu cù e persone envidia, ma di volte, hè impossitu. Sè chì sentite chì i vostri risultati pruvucanu a ghjilosu di i parenti, hè più correctu per francamente di parlà di stu tema è pruvate aiutà à trattà cù i sentimenti chì anu sviluppatu. Ùn ùn culpa l'amici per l'ànima, perchè parechji ùn anu mancu pudè admissure stu sensu à sè stessu. U scopu di a cunveglia hè di salvà una persona amata da l'angustia emocionale, per ricunquà l'attitudine in ellu stessu, per accettà è amare. Aiutate i vostri amici trova una cosa chì li facia felici. Allora, inveci di vintendu è intende di esse u megliu, si pigghianu di u so benessiri, è prontu, anu da esse felice per i so successi.

Pudete, per suprattuttu, cunzidira cun i celosi cum'è un trait de caratteru, o cum'è a cunseguenza di e difficurtà di a vita. Ma hè solu un cumplessu, un sviluppu nantu à l'ànima, chì impedisce à stà una vita sana. Per incastru scusi, o pattu hè a scelta persoonale di tutti. Ùn si scurdate micca chì per ogni scelta è per e so cunseguenzi sò rispunsevuli, è ghjè per noi si avemu da aligria in a nostra felicità, o à vede a felicità di l'altri.