Chì significarà à esse una persona intelligente?

Una persona hè intelligente - questu frasa spessu pò esse intesa, ma hè per quessa hè necessariu è ciò chì significa di esse una persona intelligente in u nostru tempu, nimu ùn pò dì.

Qualessu tipu di persona pò esse chjamata intelligente?

Se realizate una indagine nantu à u tema, qualessu tipu pò esse chjamatu intelligente, ciò chì significa di esse una persona, aduprate una difizzioni precisa di manifestazioni sparidi. A più parte di accunsenu chì e qualità principali di una persona intelligente sò educazione è erudizione. Un'altra parte diciarà chì a cume principale hè educazione, perchè una persona intelligente ùn hà mai esce una parola rude in a presenza di una donna.

U più funni è chì i dui gruppi seranu bè è sbagliate à u stessu tempu. Forsi la discrizzioni più preciosa di una persona intelligente hè stata dada da D. Likhachev in u so articulu "A persona deve esse intelligente". Hà dettu chì l'educazione è a crianza sò scentate l'intelligenza di l'omu, ma a qualità hè inherente. Ancu una persona ineducata, chì fù cundotta in a famiglia di travagliadori harderiani ereditarii, pò esse un omu intelligente. Perchè sta qualità ùn significheghja micca a cunniscenza di i valori intellettuale di l'umanità, ma u desideriu di l'apprendre. L'intelligenza si manifisteghja in a capacità di capiscenu una altra persona è micca di utilizà sti abilità per a palsie. Un discorsu di una persona intelligente ùn abound in obscene words, perchè tale persone sentenamente bellezza è ùn ponu micca aduprà per falla cù i parolle o l'azzioni. Cumu sintendu, pudemu dì chì un intesettuale hè a persona chì sapi tollerà a ghjente è u mondu. Hè per quessa ùn pudete micca esse fanàticu (sport, religiu, politicu) è seguitanu un intellettuale.

Invece, in un tentativu di capiscia ciò chì significa di esse una persona intelligente, pudete andà a manera più faciule è fighjate à u dizziunariu. Allora ci vemu a definizione di un intellettuale, cum'è un omu educatu, impegni in u travagliu mentale. Qualessu di l'opinioni cuncorreghja à ciò chì una persona intelligente deve esse, hè à voi.

Perchè chì una persona sia intelligente?

Se accunsenu cù l'ultima definizione di una persona intelligente, ùn ci hè micca bisognu d'esse una persona. Perchè ci sò assai spicializazioni chì ùn deve micca bisognu d'educazione superiore. Ma se vi cuntene l'affirmazioni di Likhachev, a necessità di esse una persona intelligente vi esse evidente. Cù quale avete preferitu cumunicà - cun una persona chì ùn rispetta l 'opinioni di l'altri, pruvate di umilià l'interlocutore o cun qualchissia chì sèntenu qualchì punteddu di vista, pruvatu à cumprenderà l'avversu?

Cumu fà una persona intelligente?

Ma siccomu avemu dicisu chì l'intelligenza hè una qualità innata, pudemu avemu a savurita? Iè, pudete amparà à esse una persona intelligente, Ma questu averebbe esse bisognu di sforzi forti forti. Pudete puru lettori quantu chì vulete - ficzioni è travaglii scientificu, memorizà a vitezza di parlà è l'utilizate in u vostru trattamentu, ma l'intellettuale ùn hà micca fà. In più di l'educazione, unu deva amparà à pensà indipindente è rispettu l'opinioni d'altru, amassi l'altri populi, cura di u mondu. È ùn hè micca un sermu sectariu, ma una necessità, s'ellu ci era micca quelli chì creanu opere d'arti, chì partenu u so calore cù l'altri, a nostra vita seria grisa è l'esistenza inutliusa. Tuttavia, hè di voi per ellu decide ciò chì hè per voi - rudeness è anger sò oghji pridante è, cum'è questi pirsuni sò stati beni.