Isuli di Indonesia

Vulete sapè quante isuli sò in Indonésia ? 17.804! Harrigarria, a maiò parte di elle ùn anu micca nome - sò chjuche è disabbitati. Ma u restu di u territoriu di stu paese stupidu hà longu studiatu e assai diffirenti. Scupremu chì sò interessanti per i turisti.

I più isuli isulani di Indonesia

I più grande, più popolate è pupulari trà i viaghjatori sò:

  1. Kalimantan . Hè a terza più grandi isula in u mondu. Hè divisu trà Malasia (26%), Brunei (1%) è Indonésia (73%), cù i malese chì chjamanu l'isula di Borneo, è i so vicini - Kalimantan. A parte indocasta di u territoriu hè divisu in parti occidintali, cintrali, nordestu, orientali è meridionale. I cità più grande sò Pontianak , Palankaraya, Tanjungsselor, Samarinda, Banjarmasin . Kalimantan hè cupartu da a juntagia, questu u clima ecucatticu moghju impidenti.
  2. Sumatra hè a sittena isula più grande di u globu è a terza più grande in termine di u nùmeru di turisti chì venenu à l'Indonesia (fora di Bali è Java). Ghjè in i dui hemisferi. Questa isula hè ricca in fiumi, è u lavu più grande di quì hè Toba . A fauna di Sumatra hè assai diversa, ci sò assai endemichi quì. I principali città sò Medan , Palembang è Padang. A più bona volta per visità questu area hè di maghju-ghjugnu o settembre à uttrovi.
  3. Sulawesi (o, cum'è chjamatu in Indonesia, Celebes) hè a più grande isula di u pianeta. Hè una forma pocu cumuna di orchidea è fiore muntosa. Sulawesi hè divisu in 6 provincii, i cità principali - Makasar, Manado, Bitung. Viaghjà celebrenze a bellezza straordinariu di a natura isulana. Inoltre, hè assai interessante aqui: pudete visità a civiltà selvagiana inghjustata, visitate tribuni aborigini cù a so cultura stupente, vede volcani attivi formidigghi, cammanu à traversu numerosi piantazioni (tabacco, rice, coffee, coconut).
  4. Java hè una maravigliosa isula in Indonésia. 30 vulcani attivi, paisaghji pittoresca, assai attrazzii culturali (per esempiu, u tempiu Borobudur ). In Java hè a cità principali di l'Indonesia - Jakarta . L'altri assentimenti granni di l'isula sò Surabaya , Bandung , Yogyakarta . Java hè cunsideratu cum'è u centru cummerciale, religiosu è puliticu di l'statu, è trà i turistici hà postu in seconda in popularity dopu à Bali cù i so cumuni pubblicati.
  5. New Guinea. A parti occidentali di sta Isula, pussiduta di l'Indonésia, hè chjamata Irian Jaya, o West Irian. U 75% di u so territoriu hè cupartu da a juntaggi intassibile è hè cunsideratu unicu in termine di a diversità di natura. Questa parte di l'Indonésia hè a populazione pocu, a più remota è micca particularmente sviluppata (cumpresu in termine di u turismu), perchè Irian Jaya hè cunsideratu largamente esse splezzatu di l'Indone.

In più di queste, 32 archipelaghji appartenenu à l'Indonesia. Dui d'elli sò i più grandi - i Molucchi è e Issee di Lessacchi. Fighemu cun elli in più dittori.

Isuli Lesser di Sunda

U archipelago hè stallatu di numerosi petite è 6 grandi isuli:

  1. Bali hè un centru turisticu ùn solu in Indonèsia, ma ancu in u sudu di l'Asia, a famosa "isula di un milla tempii". Quì vene per un bonu riposu : assai divertente è excursions à numerosi tempii . Bali hè u leader indispittanti trà l'isuli d'Indonésia per i vacanze di a spiaggia; Ci sò numarosi centri moderni, una larga varietà di divertimentu.
  2. Lombok - quì ùn venenu micca per l'intrattenimentu, ma per viaghjà in ghjocu in questa isulana pitta d'Indonezia. U puntu d'attrazioni hè u vulcano Rinjani - majestuosu è, più impurtante, attivu. In generale, sta regione hè cunzidiratu u più pocu sviluppatu in tutta l'Indonésia.
  3. Flores hè una isula di boni laghi, muntosi è vulcani in Indonésia. A so magica infrastruttura turistica hè indispensata per paisaghji magnifichi è una atmosfera peculiar. Quì ùn trovi micca solu una natura stupente, ma dinò una cultura unica: una misura di tradizzioni catolica è fundazioni pagani.
  4. Sumbawa - attrae vendeuratura cù bellezza naturale è magia di u vulcanu Tambor . Hè postu nantu à a strada di Bali à l'isula di Komodo, è per quessa chì sò assai populari. Diving , shopping , spiaggia è viaghjatori di turismu sò dispunibuli quì à i stanzi straneri.
  5. Timor hè una isula chì Indonizia cumuni cù l'statu di Timor orientale. Hè inturniatu di una legenda interessanti, secondu chì in i tempi antichi l'isula era un grande crocodile. Oghje, questu hè un territoriu assai grande, cù solu e custieri abitanti. I turisti vèninu raramente.
  6. Sumba - in una tempura era famosu cum'è una isula sandali (este arbre era esportatu da quì à l'epoca medievale). Quì pudete surfà o immersi, avete un bon restu nantu à a spiaggia o vai per scopre a struttura antica megalitica.

Chjesa Sunda, à u turnu, sò spartuti in Eastern and Western (l'isula di Bali hè sola è hè cunsiderata cum'è di u stessu nomu di a pruvincia indonesiana). I primi includini Flores, Timor, Sumba, à u sicondu - Lombok è Sumbawa.

L'Isule Molucchi

Trà Nuvella Guinea è Sulawesi si trova stu archipelago, cunnisciutu ancu com'è l'Isula di spices. Stu nomu inusa hè dovutu à u fattu chì ci hè longudu aduprata a noce moscata è d'altri tippi di e sturi exotichi, di quale spezii sò fatta. Hè parti di l'archipelago di 1.027 isuli. A più notevuli in elli:

  1. Halmahera hè a più grande isula, ma hè sparsly populated. U so nome significa "terra grande". Ci sò parechji volcani attivi, e scoglii deserti è junge virgine. À l'Halmaire, i pappu di coconinu sò cultivati ​​nantu à una scala industriale, u oru hè stata minatu.
  2. Seram - hè carattarizatu da una fauna assai diversa, ci sò assai endemichi. In ogni casu, i turisti sò invitatsunu invitati in sta grande isula, chì a so infrastruttura hè assai sviluppata pocu.
  3. Buru - eco-turismu sviluppu attivamenti quì. I vitturiti avemu a vidiri l'incantu Rana Lake è piglià un passaghju per i foglie. Ci hè parechje monumentu culturale, in particulare patrimoniu culonali.
  4. L'Isule Banda hè un spaziu di bucemu populari in Indonèsia. Ci sò 7 isuli abitanti cù a capitale di Bandaneira. I boscchi foresta tropicali chì copercheghja a parte di terra, è u vulcano activu in Banda-Ali atrai l'amatori ecotourismu quì.
  5. Ambon hè a capitale culturale di i Molucchi. Ci sò parechje università è un aeroportu . U crescenu di a noce moscata è d'crava sò l'articuli principali di l'ingudu di a so ecunumia.
  6. Ternate hè una grande cità isulana in u nordu di l'arcipelagu. Quì pudete vedere un grande stratovolcano cun una altezza di 1715 m, culle d'uglu, un lago chì rasturnata cun cocodelli è un magma di 300 anni.

L'altri isuli pupulari di Indonesia

A lista di l'isuli picculi è visitati di l'Indonesia includenu i seguenti:

  1. Gili - sò situati vicinu à a costa noroccuore di Lombok. Ci hè più di e duttorii libretti chì in u restu di u paese, è i turisti anu offerte un paese rilassatu, visitando e boni fiaschi bleu è sottu scuba diving.
  2. Isola Komodo in Indonésia - famosa per i lagartija di draghici inghirita. Quessi sò l'antichi lagardi, a più grande di a Terra. U territoriu di questu è l'isula vicinu ( Rincha ) hè stata completa à u Parcu Naziunale d'Indonezia, ma quì ci sò diversi paganti di l'aborigini.
  3. L'isula di Palambak in Sumatra hè un veru paradisu diving in Indonesia. Ci hè solu un hotel, chì guarantisci u turisticu e vacanze più in u paese in tuttu.
  4. Un milla di isuli sò un arcipelagu di assai zoni di petra petra in u Mar Javanese di Indonesia. In fatti, ci sò solu 105 d'elli, è micca 1000. L'esercizione acqua, studià a diversità di a fauna è flora marina sò populari quì.