Abbigliamento cuero 2015

In a stagione ùn hè micca difficiuli imaginate una ropa ecunomica è più apprufittata per una ghjuvanza di coghju. Hè per quessa chì in a cullezzione primavera-stasgiu di u 2015, chjappi di coghju stylishu mostranu quasi tutte e case di moda. E, averu dettu: i mudelli in a nova stagione si meritunu assai attenzioni. Dopu oghje qualchi chjappi di cane curtume in u 2015 acquistò pussibbili di moda, chì face i pertinenti è eleganti. E questi mudelli di prefetture preferenu sfamparà cun jeans stinchi o leggings, faldes chiffonale romantica è vestiti senzuri diretti made di puntata o lana fina. Aia l'attinzioni di i diseggituri di a moda hè focu nantu à mudelli di cuci di cucidu, chì ùn ponu micca chjamatu novità, ma ùn hè micca u tempu di disperse di i chjappi. Per stà in a tendenza è furnisce u to vestitevamu cù una chaise pratica è bella, suggerimi chì si familiarizeghja cù i novità più brillanti di a stagione.

Pelliculu chic

A primavera 2015 dà una tendenza brillanti - ultrashorte e capelli femminili di coghju, chì sò chjamati spencers. Tali mudelli sò più like bolero, cum'è averebbi cose i so spallepuli. I Spencers si trovanu assai pertinenti in cunglunzione cù ghjuvelli anch'elli, casamenti di vestiti è vestiti cù tessuti trasparenti. Certi ghjuvani di a moda sò capaci di cumpurà armoniu à u cuncettu in lussu ultralucatu. È cù curamente!

Cuiratura - un material noble, è fur naturali hè capacitu per portà ancu più chic. Sì i piani tradiziunali per i decorazioni di i pelle di i vestiti straggiali sò cuffs, collani è capannusi, a moda di u 2015 converti i canoni in puszione postu, chì i chjappi di caccia disinfettori decrecanu cù fur in locu insospitatu! Una cammisa cu manichi faciuti di fur, furbatuleti per pelle o pilami di fur, coquettishly peeping out from under the floor, ùn pò micca chjamà a vista à u so patrone.

I pruprietati di disignu toccu ancu una combinazione di texturizati. U mischju di vernici, cuir matte, inserenti tessili, terciopla è suede anu guadatu cù a so originalità. In u 2015, ghjudiziali di ceca di moda questi u rolu di l'imaghjini dominanti. I amate di i scambii avè apprezzà i muderni straordinariu, cutatu da i mudelli di pelerines, corsets, camicerettes, sweaters e T-shirts. Ùn site micca pronte per esperimenti stylisticu radicale? Paga è attentu à i chjuti semplici di cutie liberu, chì vi permettenu sensu senza difendizzioni è increivement femminile.