Camomile cù cunte

I Camomilli sò un di i culori più famusi in l'eddi. U primu mutivu hè a bellezza è l'pudoressa di questa maravigliosa isula d'istati, u sicondu hè a simplicità di a so tissitura. Infatti, intivarete una fiore da perle ùn hè micca ghjustu difficultu, hè ancu un zitellu, è u prucessu di tissitura certamenti serà interessante è fascinante.

Tiziana camomile da perli

Prima di avè principiatu à tena, avemu verificà chì avemu avemu tutte ciò chì hè necessariu per questu:

Quandu tuttu hè prestu, femu a chamomile in tissuti.

Cumu tissutu una margarita da i granule?

  1. Avemu da principià u travagliu cù i petali di camomile tissu. Trimati un pezzu di filatu 25 cm longu è aghju nantu à 15 granelli bianchi. Dopu piancia u filatu da a meza di u so modu chì in una di e mitre anu eranu stati, u secunna seguitu libera. Avà pigliate a seconda cola di u filu è permettenu passà per mezu di i bè, principiendu da a secunna è l'ultima.
  2. Avà nantu à e so fini di u filu, pusendu nantu à 17 cornichuli bianchi, pagò, è ogni edge di u filatu hè passatu per a prima capicursa. Sò guidati da u disegnu di manera di fà cumu.
  3. Limitate u filu forti chì e quattru beasts sò situati in u listessu pianu, ma hè impurtante ùn esse di sopra à l'altru, altri poveru avemu un capu in viaggiu d'una foglia. Allora volta ci travagliammu cù i dui muturni di u filu in u stessu tempu - avemu sewemu nantu à elle issa 19 beads, dopu à quali l'estremità sò passati per l'ultime granelli di e tappe fatta prima.
  4. Una volta rinfrescenu u filu fermu, allughjendu tutti i fille in un avianu, torci è i vini è aghjunghje u primu pruduttu di camomile da perle.
  5. Avà torneremu parechje più di i stessi petali, u so numeru depenni da quandu hè a margherita bella chì vulete fà. U numaru ottimu di petali per una fiore hè di sei à ottu.
  6. Avà seremu attaccati à u core di camomile da perle. Per fà questu, avemu duvutu familiariserimu cù a tecnica di French beading. Cusì, facemu i perle gialli è u filu di cut length di 30 centimetri.
  7. In u filu cut, circundarammu u ciclu di travagliu. Avemu poi pusà trè grolli bianchi in u filu è, allughjà una longa fini di travagliu, pudemu torce u seccu u ciclu di travagliu.
  8. In u largu sguardu longu chì facenu turnà nantu à cinque brique, farà ricercà una nova seria cunghjunata vicinu à l'annu prelitu è ​​ùn ùn micca torcia ghjustu u filatu.
  9. Dopu ti facemu quattru pellesi nantu à u travagliu di travagliu è anu più strettu, solu per altra banda, riparemu a pusizione di a nova fille di beata.
  10. A seguenti avemu cuntinuatu a mutivà in u listessu modu, in i seguenti dui parigli di fille chì stringamu 8 beads nantu à u filatu è eseguite eseguisce dui pariglii di 10 beads, facendu perchè una figura tridimensionale circulare.
  11. Avà, sottu u core finitu, torna l'ospi di u filu restante.
  12. Facemu un tasse per chamomile in una perle verde. Trimate un pezzu di filu di 20 cm longu è pontevi tanti cuntari in quantu si calau da u principiu à a fine. Mantene e tote, ghiacciate in un cercolu a stessa boglia longu di circa 1,5 centimitri. In cunsiquenza, avemu ottene 5-6 loops, micca più. I fini di u filatu sò chjusu in un círculo è strappatu.
  13. Quandu tutti l'elementi di a testa di a fioritura sò pronti, pudemu dinamu cumminciri. Prima di tutti, cunsistenti torendu tutti i petali pruduciuti, a prighera hè chjusa in un cerculu.
  14. In u furore furmatu in u centru di i petali, passanu a l'estremità di u filatu di u core di u marmellata è u tornu à u troncu, formatu da u filu di i petali. U pianu nantu à u pruvemu pona nantu à un calyx verde è fermamente riparà. Assicurendu chì e parti sò stati attaccati à l'altri è l'abbastanza straziata senza creazione di forzi innecessarii. Eccu avemu una corona.
  15. Da u fondu a nostra capilla sarà cusì cusì.
  16. Avà aghjustemu a foglia di camomile da i granule verde. Per fà questu, pigliate a filu di 45 centimetri è metti nantu à 8 alte. Unu di l'estremità di u filu se spenderà è vultemu à tutte i bè, fora di u primu. Fighjemu in a stampa, chì duverebbe succé.
  17. In un finu di u filatu chjamate quattru pellesi è svolvi in ​​u stessu modu cum'è in u paràgrafu previ.
  18. U listessu hè fattu cù a seconda fini di u filu.
  19. Avemu travagliatu cù i so fini in u stessu tempu. Aghjunghje u chjappu è i 4 alti.
  20. In seguitu, facemui branche in fogli, ripetendu l'ultimi quattru punti cù ogni end. Cusemu scelta a grandezza à i vostri piace, ma avete deveru cuntu chì u folla tamponu cusì ùn sia stabilitu per u so pesu. Pruvamu a equilibriu a talla di u cima di u fiore cù u tettu di fogli.
  21. Avà finisce l'assemblea di a chamomile da i bè. Prima, fate à frenu i foglie à u zizapo di camomile, cunfurmate currettamente da u locu di a so situazione, dopu aghjunghje un pocu di volte u filu di a mulina è fugliate cù u zanca di a fiore.
  22. A cammila di tissuti da i bè è pronta. Ci ponu esse accade à u so sustegnu, mette in un vime di bufalini perlegi, o mette in un pezzu di terra. Inoltre questu questa fioritura pò esse un pappagallo o un inusual charm.