Dolls di pantyhose - master class

Oghje, a pussibuli occupanu a menti di e donne più ca mai. Tuttu à a materia hè chì in a nostra età di cunsumante l'ànima hè rializatu à a calidez è a cunsulazione, chì ghjè ciò chì e cose fattu di sè stessu pò darà. È per creà un crafts excellent, ùn avete micca sempre bisognu di utilizà qualchì materiale caru. Semplistissimu adattatu per ogni donna, sguardu pantyhose. Sì, sì, unu pò fà d'elli un articulu fugliale in modu artighjanu è spiciale - una bonita. Cusì, hè nantu à cumu per fà cose una pupula da i capieddi caproni.

Cumu puderà cunfurzà una pantofi di pantimedia: i materiali è l'arnesi necessarii

Per fà dolls da i capieddi capronti, preparanu, in più di u materiale principalu, ancu tagliu, una buttiglia plastica, un sintepon, una agulla cù un filu, occhji tituli (ponu esse cumprati in una ferrazione o tagliatu d'un vechju ghjinuu), wire and wire cutter.

Cumu fà una bonita di pantyhose di capponi: maestru class

U bonu di costumi da i capieddi caproni, forsi, avè principiatu cù a fabricazione di un corpu di una buttiglia plastica:

  1. Cut the bottom of the plastic bottle.
  2. Pigliate l'arburuchju cù un capu di sintepon è fiscale cù un filu, facenu un pocu puntu.
  3. Allora andavanu bisognu à un saccu di caprettu d'una botta più longu chì a durata di u tanku stessu à a mità.
  4. Emprumbe per pudè fassi un pupu. Inserisce prima un picculu ramu di sintepon per mudellà u nasu.
  5. Allora vincenu a cima di u panticità è l'usu di un filu cù una agulla crianu un ponte niginu: arraggiate l'agulla parallella à u pianu è fate un pocu filu di u filu.
  6. Allora, arraggiate l'ague è u filu di u nasu à u dirittu è sopra, perpendiculare à u pianu, facendu perchè tutti dui nostris.
  7. Dopu à questu, creanu l'alei in u nasu: arraggiate l'aghjunghja torna in i stessi toti in a furmazione di l'arcu, ma di ogni alzà avete bisognu à stretchjà u ciclu di u filu.
  8. Siccome cosciamu un pupu da i capieddi caproni, ella cirtezza bisognu di maschi e bocca. Inserisci sottu à u pantimedianu un altru sintepon da ogni ubbellu di u nasu, in u tettu è à a barbara.
  9. Mentre cammìnanu l'agulla, create tette di u filu di bocca.
  10. Allora, cù l'aghjurnata, stende i labbra.
  11. Facemu formule belle maschi è chez.
  12. Allora, nantu à e soffiani, cola l'occhi, stende i fruntieri è raccumarrà i canteri sopra u nasu.
  13. Avà, a faccia di a panchizza deve esse furnita un apparenza cumplicata: discepta i crougs, cheeks e sponges.
  14. Perchè anu daduce pupi da i capieddi capronti, i nostri criazioni sò deve pulitizzati. Cusì, ammuccià u fondu di fondu di u pantipucu di l'internu di l'buttiglia. A parti suprana hè cusitu, tira a fila è oculta in u collu di l'buttiglia.
  15. Avemu bisognu à fà cose i nostri capelli. Parrucchieri prestu ponu cumprà in u dipartimentu di hardware, è pudete fà di i fille di lana.
  16. Agree chì in i classi maestri di bummesi ùn deve micca firmatu senza membri, almenu u più. Per quessa, pigliammu u filu è u cutaghju à dui setturi longu è à deci brevi.
  17. Allora l'estremità di i longu segmenti sò intricciati in loops nantu à i dui banchini. I segmenti curtichi si devenu esse drittu solu un cussu.
  18. Dopu questu, attegnu ogni pezzu cù tezzi di sintesi 1 cm di largu.
  19. Formate u manicu: annantu à l'annu di un pezzu longu di filu, riparanu i quattru segmenti cuscini creati un loop. Allora pigliate u sintepon è a "palma" resultante.
  20. Fixemu u "inchinu" ghjuntu sottu à l'annu è seguite per vende l'assicureghja cù banditi più numerichi di sintepon.
  21. Pigliemu nantu à una palma una cappuccuni cappuccuni quadru, culminate un flagello da i mette è doppu avemu addumatu i dete cù una sbuchja cù una corda.
  22. U restu di a manu impannillata in trombi di tuta, stende, strufinatu à u pezzu, è tagliate l'eccessi.
  23. In u stessu, facemu a seconda maniglia di a panchina.
  24. Scrivite i manichi à u troncu è cusì u ghjocu à u vostru piace. Fattu!