Bouquet da Rafaello da i so mani

A tecnulugia di u disignu di u salottu hè oghji assai populari. Utilizà e tecniche di creà cumpunimenti fiurali di documenti è di altre materiali, hè pussibule di prudutti prudutti únii. Propinemu per creà un bouquet da "Rafaello" cù i nostri propri mani. Sta classi magistrali cuntene struzzioni step-by-step in cumu per fà un dolce bouquet di Rafaello.

Master-class: bouquet di "Rafaello"

Avete bisognu:

Doccia bouquet of Raffaello documenti

  1. Facemu una basa da un penoplexu, mentri u diametru bassa hè di 10-12 cm, è u dipenditu superiore hè di 8-9 cm. Peguemu a forma cù carta corrugata, inseremu i broche.
  2. Pudemu u tubu di cartuni nantu à i spetu inseriti in a base è in cola.
  3. Scudemu l'annu di cartuni cù una cinta rossa, è in cima cun una rossa d'oru.
  4. Scappamu u manicu di u futuru bouquet cù u cartulina corrugata. U cercle hè pegatu à a basa.
  5. Turn the handle with a ribbon with a pattern, wrapped in treidi d'or. In u fondu di l'anellu aghjurnà u fiore da u tela.
  6. Agghjunghjenu tutti i candchi in u diametru cù cinta adhesiva, inserisci una pistola di toque è vende cun ribita.
  7. Da i dolci pruposti aghjustanu un bouquet, partendu da u mezu. In u centru - 1 docu, anu crescite in u listinu di documenti in e seguenti fila. In total, deve esse 3 fila.
  8. Da a organza avemu i dùie e pezzi è inseriu entre i dolci. Scorcheremu da l'esternu cù un bouquetu di fiori d'organza cù perle insaccate in eternu.
  9. In cunclusioni, facemu parti di una grida d'argentu.

Se vulete, pudete sceglie altre cunbinazione di culori, per esempiu, lattice sucietà rosa, lilla, blu o crema. Un bouquetu di "Raffaello" è organza in pastel colors pò esse presentatu à a sposa, ma hè necessariu d'utilizà materii corsi d'alta qualità, caru: cartulare italianu, mela decorativa, bona organza, etc. quandu faci un bouquet di castagna di documenti Raffaello. Cù eccitante materiali è cù diligenza degne, vi riceverete una chic flower-candy composition!

Varianti di u disignu di bouquets cù "Rafaello":