A ceremonia di rinunzà u velu da a sposa

A ceremma di casu di rimessa u vechju da a sposa hè una di e tradizione più antica è bella. A virità ùn hè micca tutti è micca micca in ogni locu. A più grandi distribuzione di u rituali di trasfurmà u velu hè in Ucraina è Bielorussia, ma in Russia ùn hè micca cusì popular.

Perchè a sposa abbandunà u velu à a casale?

A tradizione di sguassà u velu da a sposa volta à u passatu distante. Solu in quelli ghjorni, a sposa ùn era sguassata senza un velu, ma cù una corona, stinnilata cù e cante, è tena untuvatu a falata. In seguitu, e casate cù bare head ùn pudianu caminari, cù un pappu era mandatu per elli, perchè dopu aduprà a corona e unleveling the braid, u capu di a donna di novu fattu era cummatteada cun un pane. Allora era una ceremonia per caccià u velu è copre u capu di a vestita recent (è issa donna casera) cun un pannu. A cerimma di sguassà u velu simbulizeghja sta transizione da a vita virile à a vita di a famiglia.

Quale si sguassate u velu da a sposa?

A ceremonia di rinunzà u velu da a sposa à a casale in a versione classica hè guidata da a so mamma-a-lege. Siccomu stu ritu simbulizeghja micca solu l'obtenimentu di u statu di a moglia, ma ancu a transizione à una nova famiglia, a famiglia di u maritu. Ma ci sò parechje manere di fà esse rituali.

  1. Comu chjaru citatu, solu u vechju hè eliminatu da a sposa da a mamma di u sposu, in ritornu sottu u pomphe. In questu casu, a mamma hà avutu u so figliolu benamatu à a so famiglia, aiutendu à diventà una mòglia.
  2. Fatu da a sposa hè eliminata da a so mamma. Eccu un petit sketch - a mamma di a sposa prupone parechje volte per piglià u velu, è a sposa ùn accunsi micca. Nimu, u velu hè un simbulu d'aligria è di celebrazione, è u pezzu chì si trova in u so postu simbolizza a vita di famiglia cù tutti i so piacè. Per quessa, a bride refuse (tri voti) da un "dubiuus dudu". Ma, in fine, a mamma di a sposa capisce à cunvince a so figliola è tira fora u velu. Invece di un velu, a capu di a sposa hè cuparta cun un pannu, u sposu face. Cusì, a mamma pare avere trasferitu a so figliola à e mani di u so fiancé.
  3. A terza a manera di realizà à a festa di a ceremonia di rinunzià u velu da a sposa prdupondenu a travagliu di u sposu. Pigliò u velu, sguassà l'appaghatu da i so capelli, è coglie a so testa cun u pane. In questu casu, u sposu trasfirisci personalmente u amatu di u rangu di a sposa à u rangu di a so mòglia.

Chì do you do after you take off the veil?

Dopu aduprate un bufanu, a ceremonia ùn finisci. U passu prossimu hè di cullà tutte e donne chjami zitelli in prisenza in u matrimoniu. E zitelli sò intindente, è a sposa ghjè in u so centru, affinchendu un veli in i so mani. A musica accumincia a ghjucà, è mentre ch'ellu sia a cumpagnia di a sposa di ballà cun tutti i femine, mantendu u so velu nantu à e so capelli. Hè cresce chì tutti l'articuli chì sò assuciati cun u matrimoniu cuntentu è successu, ponu a felicità à e persone. In questu casu, u velu, apparentamente avissi aiutu à truvà a felicità di e donne di a donna di a donna unmindia è si maritavanu rapidamenti. Sì una sposa unfriende hè sola o, in l'opinione di a sposa, ella a maiò parte di tutte a furtuna in l'amore, u velu hè postu nantu à u capu di sta casuzza.

Parechji rimarche annantu à a cunducta di l'accolsioni di rinfurzà u velu

Dopu a rimessa di u velu, a testa di a bride hà da esse coperto cù un pane. Ma ùn hà micca bisognu di qualcosa di pittatu è micca cumpatibli. Pò esse un pannu liviano, bella, un pezzu di velu o chiffon. Sì avete aduprà un ritu, piglià u tempu per elettu un figliu, fate chjaru bellu è vai per a vostra festa di a festa.

A cerimma di sguassà u velu da a sposa, di sicuru, hè bellu è toccu, ma ùn hè micca necessariu di pagallu, ma a festa hè un avvenimentu alegru, è duranti u rituali, a meza di i femicili sò accadini à scacchera, guidati da a sposa. Per a stessa raggiuni, u rituali hè cunsigliatu à a fine di a sera, quandu hè u tempu di scorta à i novi omi.