Vacanze in u ghjugnu

Sapemu ciò chì vacanze sò in u ghjugnu, sempre hà datu l'oppurtunità di i agricultori per fà sinistra di a racolta. Di sicuru, parechji di elli ùn agisce micca dopu à u caladdu glubaleali, ma ancu à l'agronomici muderni muderni chì anu riflictori di l'Internet sò verificati contr'à i vechji libri in u so travagliu.

I signali principali di ghjugnu:

A festa principale è a chjesa di u ghjugnu.

A maiò parte di e festi majusoti ortodoxi in u giòiu passanu, a data di a so splutazioni dependa di Pasqua . L'Ascensioni di u Signore si deve sempre celebrati annantu à u 40 ° ghjornu è in 2016 hè cascatu nantu à u 9. A Trinitati ùn hè senza ragiuni chjamatu u siculu penticu, u celebrememu u 19 di giugnu in 2016 u 50 ghjornu da a Resurrección Brillante. Di grande impurtanza per i cristiani Ortodoxi hè a trinità di u sàbatu, chì hè ufficialmente chjamatu Sabbath d'Universal Parent. U ghjornu chì a ghjesgia serve un requiem, cunmbiguendu tutti i cristiani fallecidos.

U ghjornu di u Spìritu Santu hè ancu passendu, vene nantu à a trinità nantu à u 51 ° ghjornu dopu a Pasqua. L'annullamentu di Petrov dependa da a data di a Resurrección Brillante è deve esse osservatu una semana dopu a Trinitati. In u 2016, cuminciare u luni u 27, è finisce u 11 di lugliu, pocu prima di a cummemorazione di i santi apòstuli Petru è Paul. In cunseguenza, a durata di sta veloce pò varià grandamente da un pezzu cortu di 8 ghjorni à 42 ghjorni in l'annu di a prima Pasqua.

Frà l 'avvenimenti Ortugràfichi di u mesi di l'estiu, u più significativu hè a terza acquistata di u capu di John u Precursore . In u calendariu di a ghjesgia di i feri di ghjugnu, sempre u ghjornu à u 7. A storia di a perdita di u sacru è u so ritornu solenni à Costantinopuli era assai disturbante. A capitale di l'imperu scucitò da u disturbamentu internu, fù assaltatu da i Saracini guerrizii, chì guidanu a dirigenza di a chjesa per oculta a capu di u Prugettu in un locu tranquillo. Dopu un pocu di passi, i sacrificadori decide di piglià à u Caucasu à a cità di Koman è oculanu in terra. Solu dopu a ristaurazione di venerazione d'iconu in Constantinopuli, a relic hè stata recuperata è tornata à a capitale. Patriarchu Ignatius hà avutu personalmente da a prima Hierarch una visione è hà amparatu u postu di u storicu di u bastimentu.

I primi festivi internaziunali ufficiali in u ghjugnu

U ghjornu di u ghjornu di ghjennaghju opens annantu à l'avvenimentu più impurtante - u ghjornu di i zitelli di a famiglia . Hè cilibatu in una quantità numerosa di paesi è hè stata fundata per chì l'adulti sempre u ricurdate di a prutezzione di i diritti di a generazione nova. Ùn hè surprisante chì u 1 di ghjugnu, altru vacanze hè statu stabilitu, chì hè direttamente ligata à i zitelli - Day Milk World. A popularisazione di questa vanda vaia aiutà à migliurà a piccula pupulazione di u nostru pianeta.

A prutezzione di a natura hè di impurtante impurtanza in u mondu mudernu più complicatu, perchè Eccu u Mondu di u Ambiente Mondiale (5.06) per tutti l'attivisti serà una bona occasione per suscitarse ardente tematichi di l'ambiente in a so regione. U ghjornu di donu (14.06) hè impurtante nò solu per i travagliadori di a salute, l'abilità di trasfigurate u sangue in u tempu guancia millenarii in tutti i cuntinenti. A strada, ùn vi scurdate di felicità à tutti l'amici chì travaglianu in policlini, ospitale è altri istituzioni medichi in u 19 di ghjugnu cù u ghjornu di u travagliu medico. In cunclusioni, deve esse chjamatu u ghjovanu di u ghjornu (27.06), chì hè una festa prediletti per i zitelli è e donne. Hè sempri cilibrado cù gioia, ancu senza riservazione d'adulti.