Un lettu di fiori di pneumatici cù e manu propriu

Hè longu assai apprezzatu per usà i materii secondari per a custruzzione di u so situ: pneumatici, buttigli, utensili vechji o elementi di casa. Questu permette di salvà u vostru propiu soldi è cura di a limpezza di a natura circundante. In questu articulu avemu dettu qualcume per fà e vostre propria manu un bedu interessante fatta di pneumatici.

Consigli utili - cumu fà un ciurutu da un pneumàticu

Quandu crea l'artesania da i pneumatici, ricurdate:

  1. Siccomu l'interior di u gomma, da quale si ponu accurdà e pneumatici, ci hè un filu, per esse cutu, avete a piglià a tiseiura metaliche. Pudete ancu aduprendu u puzzichevulu electricu o grinder. A manera più faciule hè di furnisce diversi manipulazioni à i pneumàti impegni invernu.
  2. Sì avete chjappu u pneumaticu cù un cuteddu, per fassi faciuli fà più faciuli di travagliu è a punta ùn hè prontu abrupta, hè bisognu à spedizione sempre a palevule in una solu sapunette o a gomma propria cù sapunite likido.
  3. Prima di grapissà a voce ottinutu da u pneumaticu, deve esse lavatu cù un detergente, poi hà asciugatu cù un solventu è solu puderanu stampà l'appiccate. Per queste scopu hè megliu aduprà tipi di resistenza, è hè sempre necessariu riparà parechje cape di verniciore.
  4. Se fate un piumu pendant fora di u pneumaticu, pochi un pocu furmulieri sò sbagliati in a parti più nanzu di u pneumaticu per evitari di eternu in lignu è di decadizzioni di e radichi di e fiori chì sò stati. Questu permetterà u flussu di l'acqua di l'acqua per via di l'acquessi.
  5. Sì avè bisognu à unscrew u pneumaticu intornu, avete prima avete da curvarle à a mità. Dopu chì questu serà più faciule per fà turnà.

Ci hè parechje scelte per a manera di facenu i lettu di fiori da pneumàti. A maiò spessu, a cascata, una piràmide, un vaso separatu o un animali sò usati. I primi dui tippi sò assai semprici, ùn deve micca esse chjapputu per crià, è e secondi, contru à sbagliate, sò cumplessu, per fà cumercius, bisognu di un certu abilità à a faccenda figuri da stu materiu.

Se vulete decorate u vostru giardinu cù un coperchio in burru anu, pudete fà in a forma di una tassa o una tassa di tè, è cumu per fà. Avà scopre.

Maestru-classi nantu à i prudutti di fiori in pienu in forma di una tazza

Avete bisognu:

  1. 3 roti di diverse dimenisuni: da u waggon, da GAZON è da un caru (13 statures).
  2. Strumenti: sesta di ughjugale, muntatu, cutidianu angulari.
  3. Panevule autoccupanti.
  4. Spazzole, spuma di spuma, stencili è dipinia: rossa è bianca.
  5. Piante plastica à 4 cm di diàmitru.
  6. Sapete solu.
  7. Solvent.

Curà di travagliu:

  1. Da a rota più grande, aghjustò a parti superiore. In questu casu, hè bisognu di piglià in casu chì una rota com'è una corda di metalli, per quessa deve esse cutatu cù una serratina di metallo. Per facilisce u cutu, hè necessariu d'addivà a parti suprema cun un mondu (o bastone spissore). Questa parte hè stata utilizata com'è un supportu per u futuru disignu.
  2. U listessu hè fattu cù a rota più chjuca di 13 grandura. In questu casu, pudete tagliate cun un cutiddu sharp. Dopu quì, cambia à u protettore di a rota cropping inward. Questu serà u fondu di a nostra futura copa.
  3. Da a rota di u centru avemu chjattutu i dui bassini, perchè chì u diametru di a pratica ùn sia più di u fondu di fondu.
  4. Mite tutti i dettagli, lavbe solu u dissolvente, è cusì ponu stampà i costi esterni cù a pintura roja.
  5. Cumpulammu l'strutture necessaria da e parte indipindentali è cunnette cù venti.
  6. Dienghjamu a pipa di plastica in a forma di un manicu (l'agulla) di a tazza è aghjunghje à a struttura principali. Se ùn ci hè micca una pipa, sta parte pò esse fatta da e so pezzi di gomma.
  7. Usendu una stensilia cù a pintura bianca, appieghjanu un patrone cù una spugna, è ancu di paint a penna è piglià e tetani nantu à u stand.
  8. Pudemu un ciucciu in u locu chjamatu, putemu un pezzu di polietileniu in terra, imtene cù i fiori è fiore fiori.

Comu pudete vede, u nostru mk per i pruduttori di fiori da pneumatici in forma di tazza ùn hè micca allu cumplessu, chì significa chì qualchissia chì vulete pò esse rializatu stu prughjettu.