Malatii di pranzi rossi - spots rochi nantu à e foglie

Tutti pò vulendu cultivà un groseddu in u so giardinu, è ùn hè micca difficultu di fà. I bacchi di questa arbustule sò un gustu luminoso unicu è i prugetti mediali chì sò attribuiti à a capacità di aiutà à u corpu purifichèghjanu i risichi di tossini, è per trattà e malatie di stomacu.

Ma spessu a cura di a cultura hè cumplessa da i malatii di a griceline, cumprese i spazi convex rochi nantu à e foglie. Scupremu chì questu attaccu è cumu per a ghjustificà.

Perchè a grolina russa si prisenta nantu à a currant leaves?

Ci hè dui razze perchè una pianta torna enfermè è vemu spiranesi marante nantu à e foglie di grose naturali - antracnosi è pulumpi cumuni. In u primu casu, a malatia pò esse realizatu in parechni stati è rossi - u primu di elli, quandu puderete ancu aiutà à l'arbulu per affruntà a malatia.

Se miss u tempu, l'uperità gradualmenti sarà bruna, curlà è siccà. Cusì, i rami sani sò affettati è pudete pèrdite arbusti. Inoltre, i boli perdenu u so gustu è diventanu amaredu, chjuca, chì, indubbable, ùn hè micca u risultatu chì u giardiniere deve vende.

Una causa più prosaicata di a malatia hè u mitugale. Sè avete avvistu chì ci sò manchie rosse nantu à e fiore di e foglie, turnate a foglia cun u partitu di volta, è pudete truvà colonie sanu di questi insetti. U ghjornu dopu ghjornu, ponanu in u so travagliu nìuru, chjappu da a foglia di u so zucchinu, affinchendu in situ u dannu di i marroni è rossi. Comu in u casu di l'anthracnose senza trattamentu propiu, pudete perdisce l'arbulu.

Trattamentu di rossi rochi nantu à i foglie

Comu si cunnosce, i pulatorii sò purtati à e foglie da i fureste di u giardinu. Se ci sò parechji antichi in u situ, i pulatori ùn anu micca bisognu di evità l'infizzione di e piante. Inoltre, u trattamentu di l'arbusti fugliarà solu una mumentu tempurali in a situazione è dopu à un par de simane, i pulatori farà torna in i so posti. Questu significa chì, prima di tuttu, hè bisognu di disputà tutte e forze in a lotta cù e furminate, perchè i pulatorii ùn sò micca moltu non solu i grosene, ma a maiò parte di l'abitanti di u giardinu è u giardinu. Dopu à a distruzzioni di l'antichi, ponu esse prucessu tramandà da i pulatorii. Questu hè fatta cù l'aiutu di preparazione chimica o cun

usendu rimedii folklori. Pruvenzione pruvendu cun infuzione di agliu, tabacco è sapone di robba. Un trattamentu ùn face micca dannà a pianta, è i frutti pò esse adupratu solu da elli cù l'acqua.

Per scunfighja l'antracno, ùn pò micca esse solu in savonu. S'ellu hè stata a staciuni passata, deve esse in a primu mananale per sviate e rame cù l'acqua furiosa chì fogghjenu, è scavà a terra è prucessa cù sulfate di cobre.

Cù l'apparenza di foglie cù l'addumata, sò spuljati cun u liquidu di Bordeaux, è si sò severamente affettati, sò quessi. In u vaghjimu, ogni parte malatia di a pianta deve esse creata è a terra trattata novamente.