Comu pinch sandia?

Invece di u cultivatu di u dulcezzu nantu à u so situ, i principianti sempre hannu assai dumande nantu à l'agricultura. Ùn avale sò chì sapete bisognu di pinzetta di sandia, è, se ne necessariu, quandu si fà. Avemu un aghjustàvule in questa mena è apre studià u fugliale di patecchesi.

Ci vò aghju avè aghjustatu sandia?

I patefeu di u dulce hè casi uguali cum'è pasynkovanie altre cultures. Queste prucessi permettenu chì u fruttu ripiglià più veloce, è ancu di esse più dolce è più juicier. Per via, i frutti di crescita in e diverse zoni è e diversità di climatichi, u prucedimentu di pricking hè fattu di modu diffirenti. Sì u calore o u crescente hè pruduttu in un invernamentu - pudete fà senza pelletterie, se a regione hè u settimane di u pezzu hè mandatu.

Corregeciate

Per ùn fà dà a vostra vendita futura cun pezzi, avete de seguitu e seguenti reguli è, à u stessu tempu, sapemu chì e crescini crescenu nantu à u filu cintrali.

  1. Nant'à a pianta hè necessariu di surtite circa 2-3 ovari, per parechji variità hè pussibule è 5-6. L'altri, cum'è sapete, sò circuncisi. Aduprà a poda da u primu stadiu. Da a prima, crescita finu à 5 lettine di sparizioni, culemu tuttu ciò chì hè sottu a secunna foglia. Da i pecchi rimi, i novi prudutti pronti pronti - i taglialli cutu cumplitamenti.
  2. Dopu l'apparizione di i primi ovari hè necessariu di travaglià cù ogni parte alta di u zitellu è di pezza cusì chì ci sò parechji lamiti nantu à l'ultima parte.
  3. Quarchi cosa hè chì qualchissimi rivolti ùn pò furnu fruttu. Ùn avemu bisognu di pruvà di mette in un state fruttuali, ma de seguitone, hè necessariu di sguassà, postu chì, dà a so forza à quelli sughjetti bogai, a pianta in ligna diventa più dèba.
  4. Dopu chì i ghjurnali firenze si cumincianu à crescenu, ogni pezzu ùn saria statu curazione. Dopu stu mumentu a pianta accumincia a guadagnà forza. Sì stati un pocu purtatu, è com'è u risultatu in u stadiu di a crescita di frutti in a pianta à parechje pochi foglie, hè bisognu di pelletterà a dispusizione, chì hè sopra à u fruttu, questu puderà pruvucà u crescente di foglie chì hè necessariu per ogni pianta.

Hè tuttu ciò chì ci hè bisognu di sapè. Esperemu chì u sapè cusì aiutà, è a cugliera di u sandicella nantu à u melone hè stata rica è gustosa.