Forti di fucsia

Trà a varietà di sfumaturi di russu, a fucsia , chì avarà u so nome da una fioretta amata da i viticultori di u mondu sanu, diventanu assai in l'ultime, grazi à a so fiurazza brillanti è longu.

Fuchsia pertenece à a famiglia di sprazzata, nativa d'America Centrale è Sudamérica. Eccu, i so fiori sò a fonti principali di u nettaru per i colibris. Dopu tuttu, fiasca per un bellu tempu (da a primavera à a fine di u oghje) è, basu in u culore di i petali è u calchju, hè un culore rosu, postu chì hè stu picculu ucetu chì distingui.

A natura, ci sò un gran numaru di varietà di fucsia, ma in casa in a maiò parte di i casi, l'hibridu di sta pianta hè cultivatu, diversa in forma, culore è grandore di fiori. Per "residenti" di i vostri Windowsli si cuntentanu cù a so fiuritura, deve esse bisognu da cura. Cumu pudè fà, avete da piglià à stu articulu.

Cura di fucsia di casa

  1. Regime di temperatura . Hè stata bona in una stanza fresca à + 10-12 °, ma pò piglià una tempurita in risalzione di +20 °. In un clima assai calda, a pianta falesa foglie è fiori, o ancu murite completamente.
  2. Situazione . L'abitu naturali di fucsia hè a chjamata scacchera, perchè ùn pò micca tollerà a luz di u sole. A suluzione più corretta hè a lucazione di u pome, micca nantu à a finestra, ma in a prufundità di a stanza. Ma a fugliore avarà da esse bellu illuminatu.
  3. D 'acqua. Fuchsia duveria esse riegata è abbastanza abbastanza, perchè ùn ssa secca, a cima capa di terra in l'oliva. Questu hè particulari in u pezzu di u crescitu è ​​di a fioritura. Ùn hè cunsigliatu per postu una paletta sottu u pignolu cù fucsia. Dopu dopu a rega è impedente chì l'acqua stagnava. Questu pò conduce à a decadenza di e so radiche. Responde bè à sprezzamento, particularmente durante a stagione caloria.
  4. U periodu di restu. Fuchsia du sempre restu. A maiò spessu, questa succorsu in u invierno. À questu tempu, hè cunsigliu per mantene in una stanza cun una temperatura di + 5-8 ° C. L'acqua deve esse menu spessu, solu dopu chì a terra hè stata secca. Ùn àbbia paura chì a pianta abbandunà tutte e foglie, in a primavera, creceranu novu.
  5. Trasplante. Ogni muli, a fiore si deve trasplantatu in un altru pote. U mischju di u meliju hè di sand, terracotta è torba terrestre, presa in a proporzione 1: 3: 2. A capacità ùn deve esse troppu stretta, nè troppu grande. Prima di trasfurterà, ci tagghiò i rimichi è scurciete e razzi. Allora a pianta pianta hè devuta nantu à un locu assulanatu, abbunnanza è spulatu.
  6. Malati è pesti. Sì a fioritura ùn hè micca degnu apprezzatu, fucsia hè spessu infettutu cù e malatie fungali, per esempio rustu. Per affruntà a malatia pudete usà fungicidi, per esempiu, Aktaru. Ma la megghiu prevenzioni di l'emergenza di diversi prublemi hè a tecnulugia agraria propria. Trà pesti nantu à fuchsia, pulifichi, àvi è piccati sò più frequenti. Aiutà à trattà cun elli aiutanu à droghe com'è "Aktelik" o "Gaupsin". È se una mosca avianu infettatu, solu l'insecticida da u gruppu di neurotoxini aiutanu.

Hè impussibule reordate è rotà a fucsia. Questu causa u liberu di corpi è fogli. A fioritura era più suluzione è corsi ghjovenesi sò necessari a pinch. Questu hà aiutu ancu aiutà à dà l'arbulu una bella forma.

Ripùdizione di fucsia

Sta fugliale hè assai faciule di razza cù stace. U più adattatu per questu quì sò i rimuti di e tene da i pezzi riviuti. Dopu à u cutaghju, si sò piantati in cuntenituri chinu di capasti: drenaje, terra è sabbia. Dopu qualchì 7-10 ghjorni, formanu a razzi, sò dinò trasplantati in testichi sipurtati è posanu in un locu luminoso.

A ripruzzioni pò ancu esse realizatu da e semitiche, ma in questu casu i specifici caratteristiche di a pianta madre ùn hà micca surveghjanu.