Gravilat - crescente da e zicchini

A gravilla perenne hè una pianta herbáceu chì appartene à a famiglia di Rosaceae. L'addevulanza è l'inutilità di i cura sò i motivi principalità per a popularità di sta pianta. In a natura, pudete truvà cinquanta spezie di grava perenne chì si prefetta cultivà in prade, à longu a costa di fiuma è laghi, in boschi. Tuttavia, no più di duie documenti di spezie hè cultivatu in e nostre latitudine. I fiori di grava sò excellii in cumpunimenti di gruppu, in rabatkah , nantu à i pistoine è alpi l'alpi . Sò usati per decorate i banche di l'acqua.

Prima Description

Questa perenne appartene à i vegetali di rizoma, i vichhi di quale puderanu alcuni settenta centimetri in altu. In u paisaghju di u disignu, l'altu ottimali di a ghiaia ùn hè micca più di 20-30 centimitri. I foglie di sta pianta sò texturizati, cù i picculi friddi, anu un corru veru brillanti saturatu. I grappi di curbati più frequenti, chì formanu da e raccogli in bocca rosette. In ghjennaghju ghjennaghju nantu à e rosette anu parechji pedunclesi stritti, nantu à quale sò furmate e so fiori brillanti. U diamitru di terri o fiori simule sianu à quatre centimetri, è u culore pò esse qualchissia - tutti sfumezdi di u amaru, aranciu è russu. Inflorescenzi di u legnu sò paniculate, in parechji variità - corymbose. Dopu a fioritura, una gran fugliale apparecciere nantu à a cima di u troncu, assimigannu a walnut in apparizione.

Mungiuni gravelite longu, di maghju à mità di lugliu. Sempri cundizioni favurèvuli, pedunculi novi pareveni in Aostu-sittembri. Ci hè parechji tipi di grezzu, i rapprisintanti di quale pò tutti l'estivi l'amici di l'ochju cun incessante fioritura.

Riproduzione di legullu

Se vulete piantà u zirtusu cù a divisioni di l'arburettu di a mamma, hè necessariu di fà quessa prima di l'iniziu di u criscinu attivu in a primavera o dopu à vultulemu, questu, in u vaghjimu.

A ripruduzione di legullu cù e pezze hè pussibule solu in a primavera. In principiu di marzu, i pomi sò in a cuntinuita cumpurita cù un sustrato nutriente, mette à una prufundità di 2-2.5 centimetri. A terra hè cundutta di quì sopra è cuparta cun una trasparente film. Dopu l'emergenza di i filòsuli, a film hè sguassatu per parechje ghjorni à ghjornu, aumentendu à pocu tempu u tempu spentu in l'aria aperta. U primu saltu hè fattu solu in l'invernu! Dopu l'apparenza di a terza fogliera reale, i pianti sò pronti per sdirtendu in u locu, caliatu à 15 gradi è fertilizate cun compostu. U cultivo di grava da e semande precisa l'avvelenamentu, postu chì hè stata postu in arburi di primavera, solu in un annu piacè per piace cù a prima fioritura.

Comu cumu hà citatitu, i bisogni di e crescità di creazione per sta pianta sò minimi. U cultivo di grava hè pussibule in i spazii chjuche è in a penumbra. U tarrenu si dete micca, ma cù un bon scupertu. Se u tarritoriu hè overmoistened o acidificatu, a frasassi di lignu è a rina si deve appiicatu prima di cultivà.

L'acqua di ghiaia hè necessaria abundante è regula, per i pianti ghjovani d'inguernu devendenu refuggiu. I Pesti di a pianta ùn sò micca terribili, ma una furmazioni supplementu durante a staghjunali hè abbastanza. Pò brocchi secchi è inchizzioni sfundate deve esse sbulicati da l'arbulu.

Cumu pudete vede, cultivà è cura di a ghiaia hè simplice simplice è, grazia à a diversità di a spezie, hè sempre possibili di sceglie l'excetazione di u tipu chì accadarà in un locu particulari. Allora, sò chjassi rocca di u Caucasu è l'Asia Cintrali sò ideali per u gravelu urbanu, è cum'è una pianura di terra nantu à u stessu tipu di terra, hè megliu per fà una grava di muntagna. Se vulete cultivà una pianta alta, fate cura à a gravilla chilena, chì si sviluppeghja à 70 centimetri, è fiurisce tuttu l'estiu.