Còichi in cani

Sicondu statistiche, u còlicu hè in u 80% di i zitelli. Duranti i primi trè mesi di vita, i figliadi sò ancora furmendu enzimi di u sistema digestivu, è e mure intestinali ùn sò micca scritti ritmpiqui, chì porta à difficultà à u passaghju di l'alimentu è u còlicu. Per quessa, u còlicu in i zitelli ùn hè micca cunsideratu una malatia, ma un fenomenu fisiologicu. Sicondu l'osservazioni di pediatrici è mariti cirtificati, a probabilità di còlicu aumenta i fatturi chì seguenu:

Riceve u colic in babies ùn hè micca difficiule. U caprettu contru à viulenza à sensibuli disgrazziali in u so stomacu. I sintomi principali di u còlicu sò: chiancennu assai forti, l'attempti di u zitellu per presse i peri finu à u stomacu, una forte preoccupa. In ogni casu, i zitelli rieggiunu a diversità à u colicu - qualchissimi pò chjinverà senza cuntrollàbbili, àutri - ùn vanu pi dorma duranti un pezzu, in u terzu stu fenomenu passa quasi senza pinioni. Per ùn cunfundassi u colicu in criaturi cù un altru prublema, unu devi osservà u zitellu. Se ellu u so manicu è girà a so testa, allura u prublema hè in a parti suprema di u troncu. Se l'arricci di i zitelli cù un soffiu - un prublema in u stomacu.

Cundizzioni di colic in trapi

U trattamentu di u cólicu in i zitelli pò esse fatte da i genitori indipindente. Ci hè una quantità di modi per riduce u dulore in un zitellu.

  1. Prima di ogni alimentu, u zitellu deve esse spartu à u panicu nantu à una superficia dura. Questa prucedura hà un effettu benèficu nantu à u sistema digestivu tutale di u zitellu.
  2. Se u colicu intestinali hè osservatu in i zitelli alimentatu nantu à u mischju di latta, allura, forsi, a mischju serà sustituitu. Hè spessu a misogene chì provoca un disorder in u sistema digestivu di u zitellu.
  3. Durante un attaccu, u colicu di u zitellu deve esse posta in u so spedinu è pressu a manu à u so stomacu. A pressione reduce u dulore in u zitellu.
  4. U diaperu bi-direzzione stretta deve esse bè càlale cù un ferru è l'arraggià u panicu di u babbu cun ella. Questa prucedura hè assai efficace durante un attaccu di colic in trapi. Un'altra manera hè di metta u diaper caldi in u stomacu di a mamma, è pusendu u zitellu annantu à a bocca di u babbu. U diaper ùn sia micca scalding, altri o zitellu pò esse preghjudiziu.
  5. Dà l'acqua di u zitellu. I figlioli chì anu amatuati ùn deve micca esse dati acqua o altri alimentari durante sei mesi. Ma u casu di colic seriu, l'acqua pò praticà l'anguishu di u zitellu. I zitelli chì sò alimentati da l'acqua sò necessarii.
  6. Dà à u zitellu un tisoru cun u foncru. Queste tesu pò esse dati à i zitelli, da parte da 1 mese, ma micca permanentement. Cù a so intradizioni regulari, avete bisognu à piglià un spaziu per uni pochi ghjorni.

S'ellu mancu bisognu di i metudi di supra, avete cunsigliatu u vostru duttore. U duttore prutrarà un zitellu una droga chì ne neutralizà a formazione di gasu in u corpu di u babbu è sullofia u dulore. I paisucci anu da ricurdà chì i medicini sò micca micca vulgari à i zitelli, perchè si deve esse dati solu in i casi più estremi.

Quandu allibera, a nutrimenta di a mamma hà da ghjucà grandu rolu. Ci hè un pruduttu chì infundiscenu i vagnari in i zitelli, chì a donna ùn deve esse scuperta da a so dieta mentre aghjusta. Questi prudutti inclusi: legumi freschi, frutte, fagioli, alimentari chì contientanu a cafeina è u latti di vacca.

Parechji parenti sò intesu in a quistione "Quandu i babacini ponenu còlicii?" . In regula, questa problema dura da quessu à trè simane à trè mesi. Dopu à trè mesi u sistema digestivu di u zitellu hè più perfettu, è e sensazioni di u doloru ùn cessà di superà u zitellu è disturbanu i so genitori.