Comu sceglie un teatru di casa?

E scelta un teatru di casa in a varietà muderna di l'opzioni pò esse un veru uvache. A publicità cunvince chì u teatru di casa ti trasladarà u visor da a stanza à l'epicentru di l'avvenimenti screened. In fatti, ghjè chì no ogni sistema hè capaci di trattà din stu travagliu difficiule.

Comu sceglie un teatru di casa?

A varietà di cinemas permette di sceglie un sistema da relativamente caru à assai caru. Hè vale a pena di gastru soldi in un sistema caru, chì cosa si dà è fà cose cinque custanti averebbe vantaghji impurtanti?

E mudelli rilativu cun LCD

Hè a più populari cumprati. U sistema di tali teatru di casa hè custruitu nantu à a basa di u TV LCD, u rimborsu AV, è, sicuru, u sistema di parlante.

A principal disbuntu di i teatru di casa hè una scassa small, medium o low level of sound transmission and signal visual. Per questa mutivu, sò referiti «cinemas» in u più arbitraria, perchè per assicurà a so immersione in a serie visuale è sana promessi da publicità, un sistema tali ùn hè micca capaci.

I vantaghji inclusi u costu, facilidadu di installazione è dimensioni petite di tuttu l'equipaggiu chì permettenu à prestà un teatru in casa in una stanza chjuca "Khrushchev".

Comu sceglie un tiatru di casa di sta categuria:

  1. Ùn ci allora nantu à a marca. U marcatu per a marca più sfregata pò esse troppu grande, è a qualità di u sonu è visuale quede sempre in a capacità di u mudellu di u pressu di u cinema.
  2. U prezzu di u rivinatore. Un mudellu rico assai di un receptore $ 200 hè simplicemente micca capaci di riproduce un sonu di qualità even with good speakers. Ancu s'ellu hè un ricivutu da a cumpagnia più famosa è caru cù una excelente reputazione. U ricivatore hè u "coru" di u cinema, cusì pò salvà quì solu solu in limiti razzei, per esempiu, ùn pagà sopra à l'energia di uputu, se u grandu di a stanza ùn hè micca grande.
  3. Output power di u receptore. Per una stanza di 20 metri kwadru, u pianu mediu di u RMS di 80 o 100 wati hè abbastanza. Un pienu di putenza pò dà un sonu più altu, ma hè difficiuli di perceive à una stanza chjuca.

I mudelli di a categuria di u prezzu media

A maiò parte di chisti sò cinesi basati nantu à i pannelli di plasma. Quelli panels ponenu pinnate nantu à u muru, anu una petite prufundità cù una diagonal di più grande di a schermu (da 42 pulzte) da a TV. U settore cumpletu di u sistema di audio hè ancu mediu à qualità è di qualità alta, chì, naturalmente, facianu a culle di u cinema sanu.

Comu sceglite u right home theater di una categuria di prezzu mediu:

  1. A regula di sceglienu u rimborsu ferma in forza: ùn fate un pagamentu per u putere chì ùn sia micca usatu.
  2. U sistema di enfasi hè rispunsevulevule di a vita di u cinema, per questu da curazione particularmente.
  3. I travaglii più funzjonali sò realizati da un DVD (sintonia FM / AM, formati video di computer (Xvid e DivX), funzione di recording (DVD recorders), e dimensioni più grande chì hà.
  4. I decodificaturi standard per ghjucà i risultati - DTS è Dolby Digital. Per DTS ES è Dolby Digital EX avè da pagà, ma a qualità di sonu serà megliu.

Quale teatru a casa di sceglie dipende da i bisogni di u compru. Allora, DVD players cun un fasciu aumentatu sò costu più, per via di u sistema di mencenu carricu pò esse carriche più longu è di travaglià chjaramente. Pudete cumprà un cinematograficu cun un receptore più caru è di parlanti, chì prumove un sonore bonu, ma salvà a funziunalità di u prugressore.

Cinema corsi

Quessi sò cinesi basati in projectors o pantaloni di prughjettu. I so specialisti dicenu chì una stampa d'alta qualità pò esse ottu solu nantu à i prughjetti CRT. Sta tecnulugia hè a più antica, ma i video projectors creati nantu à a basa sò ancu ricunnisciuti com'è u megliu. L'esencia di i prughjettivi di tri-travagliu hè l'usu di tubi separati per ogni culore di u spettru.

U sistema di audio in tali cinimonti satisfà i più altimplodi, trasmette tutte e so gravure riferiti.

Avvanzi di tali cinema in alta qualità di cumpunenti è, in u risultatu, in u sensu di immersione in tuttu ciò chì passa in a pantalla.

I disgrazia: per installà i prughjetti bisogni à liberà un grande spaziu in u appartamentu. Cù un accostu cumuni, ùn hè micca necessariu di organizà un salottu cinematograficu separatu in l'appartamentu, ma l'abitazione di vedere un filmu in un teatru di casa hè duverevulevamu una capacità.

Choosing Acoustics for Home Cinema

Quand'elli sceglie l'acustiche, hè necessariu di confià nantu à e regule seguenti:

  1. Caucciu di plastica è aluminiumu - ùn hè micca una novità o una solu solu di designe, ma un mudellu di marketing chì permette di stallà u costu di i parlanti. I megliu sò i casi di lignu.
  2. U puteri di i pratiche hè sceltu nantu à i paràmetri di l'utensili. A stanza hè di 20 m. parraturi adattati perfettamenti cù un putenza di 150 viti. In una stanza di grande dimensioni, hè necessariu d'installà altuni di 260 W.
  3. Sicondu parechji esperti, a novità, sistema di parlante 7.1 (ie cù parlante) hè nunda più di un muvimentu di marketing, è u megliu hè u sistema 5.1.