Audiamentu in i culminati

A capacità di sse parse in u zitellu ancu in u periodu di u sviluppu intrauterine. Dintra a matri, u zitellu ùn solu ùn sente, ma ancu risponde à i stimuli di u sonu, per esempiu, u zitellu pò esistiu in risposta à un sonu fortuvitu o vultò a so capu versu a fonte di u sonu.

A u tempu di nàscita, l'òrganu di audizione hè tutalizatu bisognu, perchè pudete esse accunciatu chì l'audizione in i nei nascenu quandu u babbu stessu. Oghje in i primi ghjorni dopu à u nàscita, u zitellu puderanu riaccumpenu in sonu forti, stridenti o stessi. In 2-3 simane u zitellu sceglie per distinguish a voce di e persone è da a fine di u primu mesi si pò volte à a voce di a mamma chì ghjè detta.


Cumu cuntrollà a vista di u zitellu in modu indipendenti?

In u primu mesi, i genitori pudemu eseguitu realizà una prova di auditu per un novu. Per fà questu, avete bisognu à avvicinà u zitellu per ùn avè micca vedutu cù una fonte di fondu di fondu (bell, pipe, etc.) è guardemu à a so reaczione. Pudete cuntrollà l'audizione di u maritu novu durante a vigilia è durmendu un sonu veloce, quandu l'oculidi sò chjusi, è i lampi movenu à un passu veloci. Ùn ùn scantu micca u so zitellu cù un sonu fortuvitu o chjude, puderebbe tutte e so mani o tene. A riflissioni à u sonu pò esse un suspiru di u zitellu o muvimentu di spressioni faciale. Circa 4 mesi u zitellu puderà accuncià di manera precisa di a direzzione di u sonu è ghjustìzia à risponde à u sonu di un ghjocu musicale cumuni.

U sviluppu di a speranza di u novu hè assuciatu cù a furmazione di u discorsu. Oghje un babbu di dui mesi hà capaci di fà u primu sonu - sghuli vocali à cantà o sillà. À u tempu, i sonzii acquistenu sfarenzi diffirenti è dipendenu di l'umore di u zitellu, per esempiu, l'aligria di l'apparizione di i genitori. Una indiazione di u successu di u sviluppu di l'audizione in i nei hè a migliione di e so parolla per ogni misi.

Cumu detecà un disordin auditoriu in un natuvulu?

I parechji averebbe monitoremu de vigore u zitellu in i primi sei misi. A mancanza di audiuria è a visione in u natuvulu pò esse determinata da i genitori parenti, cumunicà ogni ghjornu cù i so migghiori.

Avete bisognu à u seguitu:

S'è suspettate chì u zitellu ùn senti micca bè, ùn pò ùn prisisce a visita à un otoluloggoggiunà chì farà un test di audizione cù una tecnica speciale.