Kate Middleton, Bo Gilbert appressu nantu à e pagine di Vogue, chì celebra u 100 anniversariu

In u giugnu, l'edizione inglesa di u famusu viaghju Vogue celebrarà u 100 anniversariu. In questa occasione, in e pagine di a rivista, chì i lettori veneranu assai, avà parechje seguitanu 2 mudelli anuele: Kate Middleton è Bo Gilbert, chì questu annu celebrarà u 100 anniversariu.

A Duchessa di Cambridge si appriseu in a tarra di Vogue

Per Kate, i tirotei di scatuli sò cumuni, ma travagliu com'è mudellu per una publicazione cunogna hè a prima volta. Aieri à a so pagina in a retazione suciale Kensington Palace hà publicatu 3 ritratti di sta fotografía entretenia. Nantu à i primi dui, a duchessa fù catturata in un caprettu largu, a cammisa bianca è una cunchita di pelliccia bianca. In l'ùltima photo, i lecturi viranu Middleton in una strada rossu bianca è troppu nìvule. Sicondu l'idea di u fotografu, è era u famusu Josh Olins, l'imàgini fughjiti nantu à a bellezza naturale di a duchessa. E apparentemente, hà fattu cellu perfetta: a donna era stampata in posa naturale, è a so faccia brillava cun un sonu fermu.

Pocu dopu, Kensington Palace pubbricau annantu à l'Internet sta parolla: "A Duchessa di Cambridge hè assai affittu chì anu onoratu à diventà mudellu per a rivista Vogue, chì celebra u 100 anniversariu. Questu glossa ha servutu di un bon principiu per parechji famosi famosi in u Regnu Unitu. Kate hè assai aghjenti à u squadra di pubblicazione è tutti quelli chì aiutavanu à urganizà sta photo session ". U ghjornu dopu nantu à a pagina di a duchessa di Cambridge in Facebook un missaghju hè apparazzatu da u so rappresentante: "Kate hà questa prima riserva di sta tipu. Hà a speranza chì i so ritratti seranu apprizzati da e persone, è a facilità è facilità cù a quale anu fattu sò trasmessi à l'altri ".

Inoltre, Kensington Palace infurmò à tutti chì sti ritratti seranu dispunibili à u publicu solu micca in e pagine di a rivista, ma ancu in i muri di a Galeria di ritrattu Naziunale di Londra.

A strada, Kate Middleton ùn hè micca u primu di i monarchi britannichi chì anani nantu à e pagine di l'edizzioni inglesa di sta rivista. Principessa Diana si prisintò nantu à e porghje di Vogue à spessu. In u 1997, dopu a so morte, era un numeru dedicatu à a so vita cum'è a mòglia di l'erede di u tronu britannicu di u Prìncipe di Gales, Carlu.

Leghje ancu

U primu modulu di 100 giorni di Bo Gilbert in i pagine di Vogue

In più di i ritratti di Kate Middleton, a maghju di u ghjocu di a rivista Vogue sorprenderà i so lettori cù una altra retazioni di foto inusual. Hè stata assistita da un mudernu di 100 anni di a cità di Birmingham, Bo Gilbert. U fotògrafu era Phil Pointer, quale hè un modellu di poca moda è ricerca in stu campu. U rapprisentante di u glossier hà dettu: "Bo Gilbert fù sceltu per u ritrattu di foto, perchè ella hè un icone di stile, per quale nisuna circustanza applicata: u mudellu ùn permette micca di abbandunà a casa senza tacchi o maquillaje".

L'accessori è a robba foru fatti per filminazione di l'antica maggioni britannica "Harvey Nichols", chì crede chì "Edictismu" (discriminazione per età) hè una relazione di u passatu.

In a so intervista dopu à u ritrattu, Bo hà dichjaratu u seguente: "Amassi i cosi belle, è di sicuru, ùn sò micca vistutu per l'omi, ma per mè. A maiò parte di tuttu ciò ch'e aghju tutte parechje chapeurs interessanti. Sapete! Amu piaciu usti. Eccu cumu si mette a penna in un latu è hè digià bella. Eppuru, sicuru, ùn avete micca vistutu cusì ".