A figliola di Paul Walker hà creatu un fondo di ricerca in u mari

Duranti a so vita Paul Walker hè stata involutata in i prughjetti, insanà assai amici di cullettite e carichi, participonu in razzi. In a parti di a famiglia di Paul hà pocu dichjaratu, cum'è per i direttori di PR, era prufettu à avè un omu guaranzu unmindutu cù assai fanni.

12 settembre di u 2015 L'attore di Hollywood era di turnà 42 anni

Hè difficiulmente imaginate, ma l'attore hè statu uccisu dapoi dui anni in un accidenti di carru, l'amatori for longu tempu ùn crescianu micca in ciò chì era successu. A buttrega di notizie era chjucu nantu à i tinii grandi nantu à a staging da morte è l'apparizione di Paul Walker in questu o quellu locu.

Leghje ancu

L'altra parte di a vita di Paul Walker

À l'altra parte, ignuratu per i numerosi fanni di l'stilla Forssage, fù dettu da a so sola figlia, Prato. Hà scrittu à a so Instagram nantu à a so passioni per u scubibu è di l'oceanu è ammettiu chì l'attore sempre hà scuntatu chì ùn pudia micca dettu stu passatempi.

Circundendu i sentimenti chì tocanu trà a so figliola è Pàulu sapia tutti i so amici, ùn hè micca surprisante chì era Meadow decide di creà un fondo benediziu in onore di u so babbu. In i piani, u prugettu di prublemi di cooperà cù l'Oceanariu di u Californiu di Monterey Bay è aiuta programmi di fraternità per i zitelli chì vulete dedicà a so vita per studienti l'oceanu.