Cura di prute

À l'alimentazione è u mantenimentu propii, u curaghju ùn hè micca avucatu risorse. Prima di tuttu, u pruprietariu hà bisognu di piglià di cura di i denti, di l'occhi, di i porchi di i guinei. Ma da chì i porchi di coli sò assai puliti, a maiò parte di i prucessi di l'urganisazione ponenu cusì. L'eccezzioni hè piggiera longa, chì deve esse sbuchjata regularmente. Inoltre, l'assistenza dentale supplementaria pò esse dumandata se u pigone di guinea hè una muccata incorrecta. Inoltri, i pussibuli avissiru sapè se esse permette di bacinu di cunti di l'Indi è cumu per fà facile bè.

Cura di i guinea pigs hair

A cundizione di u capeddu deprezza assai di l'alimentazione è di a salute di l'animali. Tutti i 3-4 ghjorni, hè necessariu di inspeccionà i porvuli di colati per i marmu, cum'è vermicelli è l'altri parassiti, è fate cura di a pelle. Pagliaru è prugne vulintichi ùn anu micca bisognu à pezzià spessu, ma à qualchì volta pudete pene u animali è di asciugare cun un draghju secu. Quandu u cobaye culmine, peze u 1-2 vittori à settimana. I piggioli di pilu hè persatu cù più frequentu, almenu una volta per a simana, è se a lana hè persa in i articuli, sò stati chjucchi. Accurtatoghji intrecciati hè ricunnisciute in u periodu di l'estiu, è ancu duranti l'alimentazione di i zitelli pò esse cutatu l'aria vicinu à i capelli. Ma hè assai raru per lavavvi purta, solu s'ellu ci hè risposta forti.

Cumu lavu di culore di cuniglia?

Per a natazioni, avete bisognu di usà un shampoo assai bonu. In u bagnu o cunchju, hè bisognu di racoglia l'acqua à a temperatura di l'ambienti, perchè a prufundità hè di circa 3 cm. Durante l'acqua, assicuratevi chì l'acqua ùn ponu micca nantu à a testa è, in particulare, in l'aricchi. Ùn aghju acqua u porcu direttamentu da u grigiu è di a toccata. Inoltre, ùn pò micca abbandunà u cunti di l'indinazione, sopramente senza survitori. Doppu u bacinu di cunfine chì deve esse assicuratu da un secadoru di coltu è postu à una cage nìvula. Hè ricurdatu chì i pecchi di l'indinazione sò assai sottumessi à i friddi, perchè non vigilazione di precautions in u bathing pò esse perercenu per l'animali. I ghjorni dopu à lavà u porcu ùn deve esse cura guardianu contru u sullivazione è borchi, a temperatura di l'abitazione deve esse almenu 18 ° C.

Cu cura di i pruteggiati

Omi di i cobbi cultivate in tuttu a vita. Quandu sò alimentati adattati, si stitch è ùn ne micca bisognu di cura. Per quessa, in a dieta oghje sempre aduprà alimentariu solidu, è hè ancu cunsigliatu per dà u porcu un muzziciu di l'objetu sanu sicuru. Se l'oclusioni hè incorrecte, i incisori ùn sò micca stati nantu à a so propiu, per quandu ogni 2-3 mesi, avete bisognu à l'usi veterinariu per un esercitu di i denti. Sì e catuzzi anu interessatu à l'alimentariu, ma ci hè un rifiutu, mentre chì u salivazione hè osservatu, questu hè un signu chjaru di prublemi cù i denti chì deve esse eliminati.

Cura di l'ochji di i cobbi

L'ochji di i guinea pigini sò nuvole, senza crosta o purulent discharge. Sè i cambiamenti sò osservati, vermiculate o inzucellazione, invece e donni si deve esse riunitu à u vetu. Alloculations sò sbulicati cù una tessula pulita.

Cuverni per u claws di i guinea pig

1-2 volta per l'annu i peccatori sò chjappi. Ci hè bisognu à fattu assai Cusì ùn currece e cresce u mantellu l'angleu di u cretu furzu. Hè megliu per fà questa prucedura per a prima volta sottu a tutela di un spicializatu, per ùn fà per danalli l'animali. Pudete taglià micca quellu parte di l'arragula in u quali ùn ci hè micca vapore sangu. Questa veca chjaramente si l'arragine di u cobbanu ùn sò micca pigmenti, ma cù armenti pigmentati chì duvete esse attentu è tagliatu à pocu à pocu à pocu. In casu, però, tagliate l'excevule è u sangue fala, poi bisognu di trattà a ferita.

Per appassi veramente cura di guinea pig ùn hà micca bisognu di passà assai tempu è di soldi, ma quantu più tempu passate cumunicatu cù a vostra mascota, u più happi è cuntentu serà a so vita.