Melone durante a gravidanza in una data dopu

Quandu u tempu di u babbu hè a fine, u corpu, stancu dopu à parechji mesi, ùn pò micca sempre bè raffinà cù prudutti abbastanza pisanti. In particulare, riguarda i rigali di l'estiu, chì pò esse abbastanza pesante per l'orgue digestivu. A lot of controversia provoca melone durante a gravidanza in u terzu trimester. Fighjendu i prufessiunale di u so usu da a futura mamma.

Puderaghju un melone durante a gravidanza?

L'usu di u melone per u corpu hè obitu, perchè in a so cumpusizioni cuntene sustanzi di utile cum'è calciu, ferru, silicium, fòsfori, sodium, e vitamini A, B, C, PP, E. Un petit cantu di melone tira ancu l'excedente fluidu da u corpu, aiutannulu scurdate di edema, è dinò stimulates a via digestiva, sullennennu stinzia.

Ma puderete sapè chì u melone per 38 settimani di gravidanza è più tardi, o megliu u so inzuccaratu, ponu, per contrardu, causanu inzergenza eccessiva è diarrea, è per cunsiquenza un tonu chì hè micca ind'èvule per u zitellu.

Uni parte di e femine in imbarazzione generalmente passanu a cuntazione cù u prufume fruttu. A ragiunea principali di quelli temi hè l'amuzione di l'avvilanatu alimentariu. Questa tiurìa si cummincii si cumprà un melone in a stagione o in l'invernu, perchè in questu casu hè trasportatu da afar, è cuntene assai prudotti periculosi à a donna preguita.

Ma se u melone hè vindutu in Aostu-sittembri, u risicu serà poisonatu da questu hè minimu, cum'è ripens naturale in u sole sante. Ma hè desiderate micca di manghjalli un pruduttu nantu à un stomacu vacanti, è ancu micca di cunmbisce cù lunch o cena. Dopu l'ultimu manghjatu, vai per almenu duie ore, perchè l'stomacu hà da tempu per scaricà un pocu.

Utilizà u melone durante a gravidanza in una data più tardi (dopu à 26 settimane), bisognu di fà questu modellu quantu pussibuli, è un ghjornu pò manghja micca più di 300 grammi, perchè hè veramente assai fatta per l'stomacu è u furu. Dopu à 37-38 simani, aghjunghje un melone à a dieta di a donna pregnant ùn hè micca cunsigliatu.

L'usu di questu fruttu dulce in limiti limiti raghjugli solu daraghju piacè à a donna pregnant à ogni mumentu, ma micca in i tempura settimane, quandu u corpu si preparava per un partitu, è l'alimentu duva esse chjamatu pienu.