Colin Firth in a so ghjuventù

Un Britannu da a nascita è un omu di pace in u so core - Colin Firth hà longu guadagnatu l' amore è u ricunniscenza di milie di donna in u mondu. Accuminzau a sapè dopu à i roles brillanti in a serie "Pride and Prejudice" è "The Bridget Jones Diary".

Colin Firth hè natu in una famiglia simplici è in a so zitiddina hà viaghjatu assai in a cumpagnia di u so missiavu è avè. Quandu u zitellu criscinu, a famiglia sana s'hè trasfiruta da a Gran Bretagna à l'America. I paisani di Colin compru una casa in San Luigi, induve l'attoriu futuru diventa acquisto cun u teatru. Questu successu dopu à i vilucchiali lucali accuminciaru a offensione Colin à l'scola, è studiatu per ellu ùn era micca interessante. Dunque, hà scrittu à un cercolu di dramaturgìa, è hà dettu chì u vulia diventà un attore.

In a so ghjuventù, Colin Firth lettu Marx, tocca a chitarra, affumicate cù i so cumpagni, è cumu tutti i veri nihilisti, hà pensatu à un colpu à u paese. Per a furmazione educazione, hà sceltu a Facultà di Letteratura Inglese in a Culleu chjamatu Barton Peverila, ma ùn finite e so studii è si spiccò per travaglià pè u Teatro Nazionale di Londra in Londra, sottu à l'escena di quale hà sunnitutu di appassiri nantu à u palcuscenicu, perchè tutti i vede eranu ribbelli solu à u so caratteru.

A so carriera, u ghjovanu Colin Firth cuminciò à u Centre di Londra di Drammu, induva andò à studià. Dopu un debutu cum'è Hamlet, era vistu è invitatu à participà à altre produzioni, è più tardi in u cinema. Filmificazioni significati per Colin Firth foru: "Un altru paese" - a so prima pelle, "Pride and Prejudice", "Shakespeare in Love", "Bridget Jones Diary", "Girl with a Pearl Earring", "Mamma Mia", "Dorian Gray" è , sicuru, "U Regnu dice," per u rolu chì l'attore ricevutu un Oscar.

A vita persunale di l'attore

In quantu à a vita persunale, Colin Firth, dopu à l'esempiu di i so genitori, hà sempri statu un omu erudigatu. Fà chì questu hè ancu ghjucatu un rolu à creà l'imagine di un cavallu reali. Ancu in a so zitoria, Colin Firth hà maritatu u bonu cumpagnante Meg Tilly, cù quale hà travagliatu nantu à u situ di a film "Valmont". Un pocu dopu si movenu per vive in u Canada, è avìanu un figliolu. In ogni casu, pocu anni dopu u matrimoniu s'hè sbulicatu, perchè senza sparà e ghjucatu à u palcuscenicu Colin ùn pudia micca vive.

Leghje ancu

A so moglia dopu era italiana Libbia Jujolli - scrittore è direttore per professione. A causa di questu matrimoniu Colin Firth hà avutu a so vita in dui paesi. A so famiglia era in Italia, è travaglià in Gran Bretagna. Livia hà detti à u so maritu dui belli figlioli. Ma Colin mantene una relazione bellu è calda cù u zitellu annorbatu da u so prima matrimoniu.