Museo Nazionale di Tokyo


U Museo Nazionale di Tokyo hè u centru culturale più anticu u più grande di u Giappone . Fu fundata in u 1872 è oghje saldine più di 120.000 expositions. In più di a so propria coletta, u museu principalu di u paese regule regularmente esibizzioni tematichi di faraoni, anime,

Infurmazioni ghjugna

A storia di u museu principia in u 1872, quandu a maiò esposizione in a storia di u Giappone hè stata tenuta. Per a prima volta, i persone persunale di a famiglia imperiale, articuli di u tesoru palazzu, utensili antiquarii, animali di pelle, parechji monumenti culturali è i prudutti naturali chì palesanu a ricchezza naturale di u Giapponu eranu presentati à u publicu pùbblicu per a prima volta. A manifestazione hà sappiutu prestu in a popularità, in tutta a so visitata da circa 150 000 persone. Hè diventatu un avvenimentu vivu in a vita di u Giappone è l'Asia in generale.

Per fà una manifestazione grande, una istituzioni spiciale chjamata Taysaiden hè stata creata in u tempu di Yusima-saido u Tokyo. Hè questu edifiziu chì diventenu u prototipu di u museu naziunale ghjovanu in Tokyo, chì hè custituitu da quattru edifici.

Struttura di u museu

U Museo Nazionale di Tokyo hè situatu in u Parcu Ueno . Chistu spiega a presenza di un paisaghju di luxuriu intornu. L'aria di u museu da i standards mundiale hè assai grande - 100 000 metru kwadru. m.

In u territoriu sò 4 edifici:

  1. Principale, costruzione, Honkan. U bastimentu hè cunsideratu in u stilu Art Deco cù elementi naziunale. Questu hè u cori di u museu, a prima galeria di mostra. Hè apertu à u 1938. Ci hè una mostra chì indetta u modu di sviluppu di a cultura naziunali da l'antichi à i nostri ghjorni. A cullizzioni hè custituita da l'ughjettu di u Buddhismu, di i studii, i requisite di u Teatru Kabuki, a screen with plot painting è assai più. È hè in questu edifiziu di u Museuu Nazionale di Tokyo chì l'armatura di u samurau hè, forsi, l'exhibitu più populari.
  2. L'edificu cerimonale, Hokakeikan. Hè apertu quasi 30 anni prima di u principali, in u 1909. U so architettu era Takuma Katayama. U custruttore di dui stori cu una cimbaluta blu hè esternamenti senza lu lussu, ma in ellu si cunforma in casu di l'avvenimenti cerimonimuli chì sò stati chjamati da esse quì. U bastimentu stessu hè un monumentu architettonicu in u stilu di l'era Meiji. Oghje u bastimentu hè utilizzatu com'è un centru educativu.
  3. U corpu di l'Est, Toyokan. Per a prima volta, hà apartu a so porte in u 1968. Hè distinatu da u fattu chì ci sò articuli di l'arte è i scuperti archeologi di tutti i paesi, fora di u stessu Japan. A cullizzioni aiuta à i visitori à traccia di i ligami culturali di u Giappone cun altre stati.
  4. U Heisei Corps. Hè statu scupertu u più novu in u 1999. Ci stà ind'è i tesori di u più anticu è unu di i tempii più grande di Khorju-ji in a cità di Nara . U centru di a racoltazione sò l'attributi principali di e cerimonii religiosi - ghjuvelli di u metalu di una grandezza enormosa.

Cumu ghjunghje?

U museu Naziunale si trova in u cori di Tokyo , per quand'elli pudete ogninu à u metro . Per fà questu, avete bisognu à pusà nantu à u celu (Keihintohoku Line) o à a verdura (Line Yamanote), chì sò servuti da JR è righjunghja à a stazione Uguisudani Station. In 30 m di quì ci hè un parcu di città in chì u museu Naziunale si trova.