Museo di Edo-Tokyo


In u punenti di Tokyo, una struttura fantasia assemblea di un robot salvaticu da una fantastica film. In fattu hè stata u museu Edo-Tokyo, chì dà i visitori una excelente opportunità per studià a storia di a capitale japonesa è à l'immeime imagine ciò chì pò esse dopu un tempu.

Storia di u Museu di Edo-Tokyo

Contrariu à u so stil futuristanu, stu uggettu ùn sirve micca solu una pratica per un acquisto cun tecnulugia innovadora. Hè chjaramente dimustra cumu a capitale japonesa criscia è sviluppata duranti i seculi. U bastimentu chjamatu Museu Edo Tokyo hè pocu ghjovanu. Hè apertu quì 14 anni fà, à dì u 28 di marzu di u 1993. Da u principiu, hè statu dicisu chì saria dedicatu à a storia di a capitale, chì finu à 1868 fù chjamatu Edo.

L'architetturale è a cullizzioni di u museu di u Edo-Tokyo

In u disignu di questu edifiziu, l'architettu Kiyonori Kikutake era inspiratu da l'antichi immubiliare giapponese, chì eranu chjamati corsi. L'altezza di u Museu Edo in Tokyo hè uguali à l'altare di u casteddu di u listu nome, chì una volta stallatu in a capitale è hè 62,2 m. A so area hè di circa 30 000 metru kwadru. km, chì hè quasi 2,5 volte a dimensione di u Giapponese Stadium Dome.

Oghje, a cullizzioni di u museu di u Edo-Tokyo, una foto di quale si pò vedà quì sottu, hà una gran numaru d'exhibiti. Uni d'elli sò originali, altri sò stati riunificati in u cursu di a ricerca scientifica seriosa. Tutti sò distribuiti in dui zoni: unu hè chjamatu "Edo", u sicondu hè "Tokyo".

In a zona dedicata à a storia di a cità di Edo, i visitori sò attraversu u ponte di Nihombasi, chì hè una copia di l'uriginali. A strada, era in l'antichità chì era u chjamatu "chœur zero", da quale tutti i distanzi eranu stati. In questa sezione di u museu di l'Edo-Tokyo, quessi i questi esibiti s'ammitanu:

Quì pudete truvà l'articuli chì sò stati utilizati in una diversità di industrii, cumpresu l'sporti, l'articuli è u cummerciu. Ogni annu avemu un segnu in Japanese è in inglese. Qualchi anche anu una spiegazione interattivu.

A secunna zona di u Museu Edo in Tokyo hè dedicatu à a capitale muderna è cogliu l'epica da a fine di u seculu XIX è à i nostri ghjorni. Eccu alcunu nutate tematiche cumu:

Durante a tour di u Museu Edo Tokyo, pudete amparà un documentale nantu à a capitale moderna è i so abitanti. Ci sò parechje exhibe interattivi chì sò populari cun i visitanti ghjovani. Inoltre, l'amministrazione di u museu di u Edo-Tokyo ponenu un scontu à i scoli, studenti di scole è università. I visitori più maiati di 65 anni di età pò ancu esse stimatu un scontu.

Cumu fà à u museu di u Edo-Tokyo?

Per visità stu locu unicu, avete bisognu à andà à a parti occidentali di a capitale japonesa. U museu Edo si trova in u ovest di Tokyo, circa 6,4 km da a costa di u Pacificu. Pudete mette in u metro. Per fà quì, movendu versu a linea Line di Chuo-Sobu (Local) è surtite à l'istazione Riceu. A staghjunalità hè direttamente opposta à l'ingressu à u museu . A tarifa hè di circa $ 2.