U Museo Ghibli


Unu di i principali simboli di u Giappone hè a cultura d'anime. Hè, à u turnu, hè difficiule d'imagine senza i cartoni di u direttori legendariu Hayao Miyazaki. Hè quellu chì deti à l'auditu assai animale chì hè dedicatu à u museu di l'animale di u Ghibli in Tokyo .

Storia di u Museu

In u 1985, u famusu direttore japoneese Hayao Miyadzyaki fundatu u ghibli di l'animazione Ghibli, in u quale hà ritruvatu dopu a so famosa opere. In u 1998, u direttore hà decisu di creà nantu à un animale di Gibli in Tokyo u museu di u stessu nome, a foto di quale hè presentata davanti. A custruzzioni accuminciau in u 2000, è digià u 1u ottobre, in u 2001, a so apertura ufficiale hè statu locu.

Stile architettonica di u museu Ghibli

Malgradu u fattu chì questa istituzione hè chjamata Museo di l'Arti, ella stessu hè assai diffirenti da i musei di solitu. A so creazione hà travagliatu Hayao Miyazaki, chì prova di ripruduce l'atmosfera è l'atmosfera di i so caricatura. À u listessu tempu era inspiratu da l'architittura europea, in particulari i palazzi di a cumuna di Kalkata. Dunque, ancu a custruzzioni di u museu di l'anime di u studiu Ghibli in Tokyo sò parti di l'exposizione.

Ùn ci sò parechje esibiti, ma ci sò parechje datu chì sò ancu più in situ in u mondu di l'animazione. Questi sò diverse scala, labirintu, corridori, traccia di animali nantu à e camini è i so picculi figuri.

Expositions and exhibitions of the museum Ghibli

Quandu crea una sta galera d'arte, Hayao Miyazaki hè stata primurata principalmente à i zitelli. Questu ùn volenu micca chì u museu Ghibli ùn serà interessanti per i visitori adulti, in particulare i fanni di l'anime è manga nipone. Hè fattu in forma di un labirintu, in ogni locu duve chì i caratteri stanu aspittendu e seguenti caricaturu di u gran direttore:

E li funnuti di sti filmi animati sò leggugliati literalmente da e porte di u museu di Gibli, chì porta u nome di a criatura furia di Totoro. U bastimentu stessu di u museu hè chjucu in grandezza è parechje una casa francese di u seculu XIX.

U pianu di u museu di l'anime di Gibli in Tokyo hè risirvata per a sala di mostra, chì manifesta bè in a storia di l'animazione. I personne famosi sò ancu rapprisentati quì. Grazie à i dispositius mekkanici, sò literalmente a vita davanti à l'audienza.

In u pianetru di u museu hè una sala chjamata mini-Louvre. Hè una furmazioni di un veru studiu d'animazione, decoratu cù i boschi di bocca d'Hayao Miyazaki è i materiale di riferimentu. Eccu, ancu l'uffiziu di u maestru si trova, in quale ci hè una creazione creativa. Grazzi à questu salone, i visitori anu a pussibilità di vede cù i so ochji chì i capulavori di l'animazione sò creati.

I posti più appassiunati per i visitori à u museu Ghibli sò un busu di felpa è un robot grandi, chì pò esse vistutu in u cartoon "U Casteddu Celestial di Laputa". Semu devi esse ricordati chì a fotografia hè pruibita nantu à u territoriu di u centru.

In più di l'esibizioni permanenti, u museu di Ghibli in u Giappone alberganu exhibimenti di stati studiusi d'animazione. Cusì, da u 2001 à u 2011, ci era esibizzioni nantu à u tema di i cartoni avicanti:

In parechji volte, pudete vede elementi in relazione a creazione di films da Pixar, Aardman Animazione è animatori da Russia Yuri Norshtein.

L'infrastruttura di u museu

Questa galleria hè diretta à i visitori di parechji età, per a cunsulazione di quali travaglianu quì:

Stu museu giappunisi è assai cumuni cun visitanti stranieri è i vignaghjoli, cusì avà acquistatu u bigliettu quì hè assai problematicu. I turisti chì ùn sanu micca quantu tempu per abondari libri pà u museu di Gibli pozza megliu cura di questa prima di partenza. Hè megliu cuntattà direttamente cù i rapprisintanti di u Ghibli studio. In no mane, hè necessariu di fà questu via una machina automatica speciale, chì hè compendibile solu per quelli chì vulete sapè a lingua japonesa.

Cume si avvicinà à u Museo Ghibli?

Per visità stu locu divertitu, hà bisognu à manighjà 10 km à l'ouest di u centru di Tokyo . In seguitu hè una grandi pista di tennis, un hospital è una scola elementale. Da u centru di a capitale di u Giappone à u museu di Gibli pudete truvà in metro. À pocu di 1,5 km da sta situazione sò stati Inokashirakoen è Mitaka, à quali pianu a maiò parte di e rami principali di u metro . Dopu à a stazione Mitaka, pudete cambià à un autobus annunziu amaricu, chì vi darà u vostru destinazione.

Se si seguite u carru nantu à e strade di a Strada di Capitale nè. 4 Line Shinjuku è Ino-dori Avenue / Rote di Tokyo 7, Allora finu à u Museo Ghibli pigghiere 36 minuti.