U Museo Archeologicu


U museu archeologicu macchicu hè unu di i musei più antichi in Skopje è tutti di Macedònia . Hè stata una cullette enormosa, interessante è informativa chì includenu parechji mila esposi in a forma di opere d'arti, oggetti di storia di parechji paesi è ancu mudelli miniatura di e cità di Macedonia. Por desgraciate, ùn pudete micca piglià ritratti di l'exhibiti, dunque cunsumandemu chì avete passatu almenu uni pochi minuti in u museu per avè u tempu di vedeti tuttu è ricurdate per un longu tempu. U museu stessu hè vicinu à u fiumu è unu di i modi per a so custruzzione hè u ponte à traversu quale, chì ghjè un grande nume di belli statui, è in tuttu u centru di a cità. A strada, vicinu à questu hè u Ponte di Pedra , chì hè ancu un impurtante mumentu di u paese .

Un pocu di storia

U museu archeologicu macedone in Skopje hè stata fundata in u 1924 è si trova in u territoriu di l'Innu Kurshumli-Khan. U 26 di giugnettu di u 1963 in Skopje, un terrimotu hà fattu, per quale l'edge era distruttu, ma poi risturà, è avà beddu perfettu, cum'è prima. Un tempu, u prucessu di a so creazione hè stata fatta da a fusione di trè musei (archeologi, stòrici è etnografiche), chì l'hà fattu u repositore principalu di a storia di Macedònia è a so memoria culturale.

Esposizione di u museu

U salottu di l'exposition di u museu hè abbastanza grande chì pò accade una quantità numerosa di esposi è rinfrescenu cù novi troche in ogni annu è tuttu per chì l'area di u museu hè custituita parechji mila square. In più di e so attività principali, u persunale di u museu porta a ricerca scientifica, chì face u locu più solidu, per quì i moivi brillanti di Macedònia sò travagliani.

Esibizzioni in u museu sò spartuti in blocchi tematiche. Se tu pigliate com'è esempiu, a sala storica, po è presenta una grande collezione di patrimoine culturale, chì hè vinutu da noi da a antichità. Quasi tutti l'esposi in a cullizzioni hè stata trova in l'scavichi archeologi di l'antica cità di Skupje, chì hè stata abbandunata in u territoriu di Skopje, ma ci sò ancu esporatu di altri paesi. In u viaghju, pudete vede una sughjetti di spluta di muniti, platti ceramichi, ogetti usati in a vita di u ghjornu è l'armamentu. Tutte l'esibiti sò esperebbenu in l'ordine di a cronulogica è avè u nomu "Cammisa da u passatu".

Una altra parte di u museu hè un blocu etnugicu in u quale i turisti ponu vede e traghetti naziunali, cumu vede l'esempi di cumu ci sò stati fabbricati assai seculi, chì dà una idea di cumu cumincianu i tempi di a ghjente in queste parti. Hè bisognu di sparte in a parti artistica di u blocu, chì presenta vigneti è ieddi antichi, chì sò l'esprissioni più antica di u museu - un icona di arcuni datata di u 6 secolo. Tali trovi di i architetti sò peculiari solu à i territorii di Tunisia è Macedònia.

I visitori à u museu pò cumprà i so exhibiti favoriti, ma ùn sò originali, sfurtunatamenti. U museu face è vende copii di e trova chì anu pussutu, perchè pudete cumprà un souvenir è purtate a casa cum'è rigalu (per esse questu di stati, sicuru). Per separà, vi vede a biblioteca di u museu, chì cullittò una varietà di littiratura nantu à u tema di a cultura è a storia di a so patria.

Cumu visita?

U museu archeologicu di Macedònia hè situatu in a parti storica di Skopje, vicinu à u vechju Mercatu, chì si trova à a riviera sittintriunali di u fiumu Vardar. Pudete truvà u museu da a Place de Macedonia, se seguite u Ponte di Pedra. U trasportu pùblicu, cù quale pudete acquistà u museu: autobus No. 16, 17a, 50, 57, 59.