A Torre Viñacura


Ogni nazione sempre cerca di prutezzione di u so territoriu. Per questu scopu, edifizii specificificatori sò custruiti, aiutu per aiutà à vede l'inemitu è ​​difende à quellu di u contru. Nantu à queste edifiziu, a Torre Viñakura in Malta , avemu dicu à questa ora. Hè parti di u cumplessu complexe di u listessu complexu (Torre Wignacourt). In u cartulare, ci sò sittu custruzzioni, solu quattru sò stati survigliati à queste ghjornu, è a Torre Viñakura hè unu di elli.

Storia

L'idea di turri in custruzzione hè stata prima in u 15 seculu. Tuttavia, era solu un seculu dopu chì puderanu fate finale in affari. U mutivu di questa era i vitturi otomani vedenu vicinu à a Sicilia. Martin Garzes, hè statu un ingegierru militari, suggestionu torres di edificazione. Sfortunatamente, ùn hà fallutu traduzà e so idee à a realtà. Ellu murìu, ma deve una quantità di 12 mila corone per a custruzione di sti turri.

U primu turmentu divintò nome in onore di u successore di Martin Garzes. A so prima petra hè stata fatta in February 1610.

Nostri ghjorni

Ora quì hè un museu storicu. Frà e so esposi vi vede mudelli di tuttu u paese di furtificazioni truvati nantu à l'isula, articuli chì anu utilizatu da i cavaleri chì stanu in i turri. È in u tettu di a torre Viñakura ci hè un cannuni ristatu.

A stu puntu, sta fortalezza hè cunsiderata cum'è u più anticu edifiziu à l'isula di Malta . I travaglii nantu à a so restaurazione sò guadati quasi tuttu u tempu.

Cumu ghjunghje?

Per arrivà à Wignacourt Tower hè più faciule cù trasportu publicu , per esempiu, cù un autobus da Valletta .