Cattedrale di San Rusariu


Mechelen hè una cità petite in Belgio , solu a 24 km di Bruxelles . A scatula principali di sta cità hè a Grana Piazza. Hè quì chì unu di i fabulosi più famusi di u paese hè situatu - Cattedrale di San Rusariu.

Stile è funziunalità

A facciata di l'arcu-cattidrali di San Biagio in Mechelen hè designatu in u stile gòticu. L'internu includenu ancu elementi di u classicismu è u baroccu. A dicurazione di a nave centrale hè un altare di marbre, designed in u stilu baroccu. A so cima hè un relicuu cù e reliie di San Rumold. A so figura adorna u cima di l'altare. A so creazione creò Lucas Feydherbe, chì era un pupulari di Petru Paul Rubens stessu.

Una altra dicurazione di a nave centrale di a Cattedrale di San Rusete in Mechelen hè u dipartimentu, chì hè fatta in forma d'un arvulu cadutu, i so foglie, rami è fiori. Nantu à a città nave sò cullezioni di culleghje cù arcati gòticu. Ogni culonna hè adurnatu cù a figura di unu di i quattru evangelisti è 12 apòstuli. Inoltre, ci hè un dipartimentu di roghju di u seculu XVIII, chì detica sceni da a vita di u santa martyr Rumold.

In a Cattedrale di San Rusulda in Mechelen hè un carillon (un strumentu musicali miccanicu), chì hè cunsideratu unu di i migliori in Europa. Hè custruitu di 12 campane, creati à u 1640-1947. I più famusi sò:

Da a chjave centrale di a Cattidrali di San Rusariu in Mechelen pudete acquistà à a cunsirvazioni di l'observazione, ma per questu avete bisogna supremu quasi 540 passi. Da quì avete una grande vista di a cità, è se vulete, pudete ancu vedere Bruschiccia .

Cumu ghjunghje?

Cumpressu à a cattidrali di San Rusariu ùn hè micca difficiule, perchè pò esse vistu da ogni parte di Mechelen. Appressu à ella si trova a via Nieuwwerk è Steenweg. Solu 120 metri (2 minuti in camere) da a catedrale hè a mossa di Mechelen Schoenmarkt, chì si pò accede cù a numeru di u trasportu di l'autobus.