Variità di a variità di u pumadoru

U ritornu di u pumadoru dependa di assai fatturi - questa hè a fertilità di u locu è u clima, è a cunfurmità di a variità cù e cundizioni di u crescita. Inoltre, ùn devi micca dettu chì i pumati più delici è ciddi sò ottigati com'è u risultatu di l'assistenza cumminenti. Sceglite u megliu di millaie di variità - a cumpagnia ùn hè micca piacevule, ma dumandà ciò chì di u tomate sò i più pruduttivi, vale la pena.

Agrupà e variità per u sviluppu abbitatu

Hè cresce chì i variità crescente di u pumadoru sò quelli chì permettenu di ottene più di 6 chilò da 1 m2. À u listessu tempu per u circau massimu, hè impurtante di observà e cundizioni adattati per una variità particulare. Per principià, cunzidira i variità pruduttivi più pruduttivi di u pumadoru per falla successore in spazii aperti:

  1. Gribovsky . Una varietà populari di u tomate, riferisce à i prima è curta. A variità di u Gribovsky sò sta caracterizata micca solu per un altu rendiment, ma ancu da questi impurtanti per i funziunamentu di cultivazioni cum'è a resistenza di ghiaccio è a resistenza à i malatii. I frutti meddi anu un pesu di finu à 90 g, sò inturniati, rossi brillanti.
  2. Alpatieva 905a . U viticultori viticultori vegetali di Alpatyev 905a grade riferenu à i mediurevuli. Hè tomates rougesiani di u vermu, adattati per a cunghjuntura è per insalate, ponu esse guariti per un bellu pezzu. Una di e virtù di a variità hè a resistenza à assai malatii di l'urigginari virali.
  3. Un rigalu . A varietà hè più apprupriata per e regioni miridiunali, ma cede una bona vende in a striscia cintrali. U donu riferisce à varietà di riunimentu di u tomate, hè versatubile in usu è micca assai piacevuli di cultivà. Hè pussibule cultivà e piantini senza preparazione. U pesu di fruttu hè circa 100-120 g, a forma hè chjucata, u culore hè russu.
  4. Cascata . Variità di varietà di tomba di prima tempura, esigenti d'esse aiutu, cum'è predisposti à a malatia. Hè megliu criscà una variità Cascata sottu a filetta. Hè distinatu per una grannizza di frutti di ughje in u fugliu in u culore aranciu. U Universale in usu, a Cascata hè megliu cunservatu cù frutti siveri.
  5. Kubansky shtabovyy 220. Hè un rapprisentante di varietà medievale tardu, era largamente usatu per i so qualità gustativi. A dolci dolci è u gustu riisciutu di sta variità sò spessu usati per fà pasta di tomate. I frutti di u arbulu putente crecianu grande, artappulitatu, pintava in u culore aranciu.

Variità di a varietà di tomba per i serdi

Avà mi facenu i tipichi di u pumadoru chì sò i più pruduttivi di quelli chì sò cultivati ​​in serrate:

  1. Major . Prima variata di tomate medievu primu, chì hè resistente à e malatie. I frutti sò piaciuti è dolci, perchè a varietà hè cunsiderata cum'è insalata. U pesu mediu di ogni tomate hè di 200 à 300 g. U pumurru hè un culore rosso-rosatu è sò bè ​​cugnatu.
  2. Eagle beak. Una di e variità pruduttivi assai pruduttivi di u pumadoru, pò essa cultivate in a pianta aperta, ancu in l'invernamentu, u crescente hè più altu. Varità larga di corpu, u pezzu di un tomate pò alcuni 800 g. U nomu hè stata ottinutu da a curvatura allargata curlata di u fetus s'assemiglia à un pico avi.
  3. De-Barao . Una variità cosechjata di tomate per immubiliare assai pruduttivi è riferisce à u vigoru. I frutti di medium size di 60-70 g crescenu nantu à e mani di 5-7 pezzi, sò diffirenti forme alargata è un culore rosatu.
  4. Budenovka . A varietà mediamia di livellu medievu di u pumadoru, chì ùn deve micca bisognu speciale in infermeria, hè praticamenti micca propensu di infezzione. I pumati sò assai pulputi, rossi, un dolci dolci, pesanu 300-400 g. A varietà fruttante hè abbundante, independentemente di e cundizioni staghjoni.
  5. Meli rosa . L'arbulu crece altu è dà fruttu assai grande cù un gustu dolci pronunzianu senza un gustu agria. Da u nome, hè chjaru chì i frutte sò rosa, in forma s'assumiglia à u core. A varietà hè raramente utilita per billetti, in forma fresca, palesa u gustu.