A lettere di Serena Williams per a so mamma hè una risposta alleata à i memori di Maria Sharapova

Ricertamenti, u nomu di a Sirena Williams, storia di tennis di 35 anni, ùn hè micca stata fora di e frontiere di i ghjurnali. Oghje, u mutivu di parlà di u tennis hè a so lettera à a so mamma, publicata nantu à una di e pagine in a reta sottu. Ùn ci era micca nunda interessanti perchè se l'avientu ùn puderanu micca discernisce in i fille di Serena una risposta siconda à i memori di Maria Sharapova, chì anu publicatu pocu di annu fà.

Serena Williams

L'affirmazioni di Sharapova nantu à Williams

Quelli chì seguenu l'astri di u tennis grande sapanu chì Maria Sharapova è Serena Williams sò ghjuridichi ghjuridichi. Pruduttante tennis in u so libru "L'Espendimenti. A mo vita so far ", in quale avemu parlatu di a so vita, più di 100 volta insegna u nome di Serena in u testu. Eccu unu di i frammenti dedicatu à Williams:

"Quelli chì l'anu micca vistu, pensanu chì ùn hè micca assai grande, ma u tenista ùn hè più grande è più impressesivu di quantu pari. Havi gattarilli enormi enormi è armati, chì face ralegra veramente forte è, in certu puntu, intimurendu. Hè una combinazione sana di e cose chì si ponu apparinate chì fà chì tutti tremblesanu: u corpu, u charisma è l'autocuremu ".
Maria Sharapova
Leghje ancu

A lettera di Serena à a so mamma

Dopu un dichjarazione, ancu i più famusi pazienti ùn puderianu micca silenziu, ma si parlò. True, Williams hà fattu questu un interessante interesse, avè publicatu in Internet una lettera in touchu à a so mamma, in a so tocca a so figliola nascita Olimpia. Questu hè ciò chì Serena hà scrittu:

"Quandu mi sguardi nantu à u me picciriddolu, capite chì mi tenutu e mo peddu di mè. Sì, sì, a mo figliola nascita cù i mo genes! Avà digià capitu chì ghjè datu a stessa forza è muscoli incredibili ch'è aghju. Hè difficiuli per capimà ciò chì succede à u mo criatura, se passava per quelli umiliazioni ch'è aghju passatu, è chì sò sempre tollerà. Da l'età di 15 anni, sò stata cuminciatu à paragunate cù l'omi è parranu di ciò chì ùn aghju micca trà e attuale di tennis. Ùn pudete micca imagine chì offensiva hè questu. Dopu avè cuminciatu à ghjucà brillantemente, fu accusatu d'utilizà u publicu, ma ùn hè mai avvishatu à alcuna cosa ch'e aghju ottinutu tali risultati grazii per un incredibbili sforzi è assai ore di furmazione. Emu orgogliu chì a natura dà un corpu tali: musculare, forte è micca cum'è u corpu di a maiò parte di e donne. Sò veramente felice è è sò fieru chì u mo oulu hè u stessu.
Figlia di Serena Williams Olympia
Maria Sharapova è Serena Williams