In a reta apareceu u primu trailer da a film "Resident Evil-6" cù Milla Jovovich

Fans di a creatività Milla Jovovich hà aspittendu à u liberu di a partenza finali di a franchizia, dedicata à cumbattà i zombi salvatichi è sangu. Un remplaghdu duoppu hè dispunibule annantu à Internet.

Cum'è sapete, u maritu di l'attrice, u famosu direttore Paul Anderson, era furzatu à pausa in u prucessu di filmazione di i so foglie, per attivà à a so amata sposa per soprappoli è dà nascita à u so zitellu. Milla hà vinutu prestu in a furmazione è riturnò à a pantalla com'è un ghjuvatu è intransigente Warrior Alice.

Leghje ancu

L'oppusizioni di a corporazione cuntinua

In a so ultima parti di a storia di u mortu vivu è i genius crafty maligni di a corporazione "Umbrella" serà una quistione di a battalja fini trà Alice è i so nemici. L'azzioni di a scrittura sò pruprietà immediatamenti dopu a serie previa. Survivor, ma permette a so superi capacità, l'heroina devenu arrivà in u dicu. L'incestu si preparava un colpu di sicuru à i sopravviventi, è l'heroina principale hà da battate una nova generazione di zombies chì ùn cunniscenu a misericòrdia!