Sirakami Santi


Siracami Santi hè una reserva di a muntana japonesa, situata in a parti di l'isula Honshu, a prefettura di Aomor. U so vastu territoriu chì occupanu 1300 metri quadri. km, si situate in i piani di a muntagna d'epunia. Fundatu in u 1949, Sirakami Santi hè invistitu per guardà i complexos naturali di l'arcu è di ferries, i pini è cedri in una zona remota auta da a costa di u Mari di u Giappone. Questa hè l'unica larga varietà di furesi di ferri di vergine in Asia di l'Est. In più di flora è fauna unica, a riserva turca i turistici cù i diversi rotte di caminari.

Vede di a riserva

Unu di i siti populari di Sirakami Santi hè Dzyuniko - una seria di picculi stati è laghi, unificati per routi. A natura quì duvite andà per quelli pittoresca corsi, piazze o pesca. In questa zona ci hè u so museu ecològicu Centro Dzyuniko Kokyokan, induve pudete acquistà cù l'infurmazioni nantu à i furesta di ferries di a zona muntosa. In u boscu più frequenti hè a famosa cascata Triple Cascata - un locu famosu per ghjunghje.

Diversi centri turistici cintrali sò situati in a parti cintrali di u Riserva Santi Siracami. U più informative di elle hè u Cungressu di Conservatoriu Patrimoniu Mundiale. U più turisticu turisticu hè trà Hirosaki è Ammon Falls. Quì pudete visità u museu rinudu è u cinema IMAX, induve i turisti si trovani 30 filmi minuti di furesti. Inoltre, l'orgogliu di a riserva sò tali rapprisintanti di a fauna cum'è l'ajia d'oru, jay, marten, antelope-goral e cignali salvatichi.

À una altitudine di 1232 m di livellu di u mari hè u puntu più altu di u Riserva Santi Siracami - u pianu di Sirakami Sanchi. Da quì pudete vede una vista fascinante di i paisaghji pittoresca di a riserva è u locu locu - u Canyon di Giappone. I so mure sò furmati di rocci grisici è marroni. Diversi cuncerti sò realizati quì. Pudete vede quì d'aprili à nuvembre, perchè u restu di u tempu, i strade principali di u canyon sò chjusu.

Destinazioni turistici

U vantageur principali di a riserva sò i stradi di camini chì righjunanu trà i boschi à cascate, laghi è muntagnoli:

  1. A via più chicca passa à l'Ammon Falls, da u puntu di iniziu duvite circa 90 minuti.
  2. In u sudu-ovest di Shirakami Santi hè un furasteru pianu chì porta à u Monti Futatsumori. U puntu di iniziali pò esse ghjunta solu cù u carru.
  3. Una longa ruta chì porta à a catena d'alta muntanya di Sirakamidake hè in u nordu di a riserva. Sta pista in dui stesgii toccu circa 8 ore.
  4. In a zona orientali di Shirakami Santi ci sò percorsi di camini chì passanu à u pintore di Dairako, vicinu à a strada 317. A strada di quì si va à a muntagna, passendu u canne di Tanasiro righjunhe u piccu di a montagna di Komagatake.
  5. In a parti cintrali di a riserva ci hè una zona prutetta, chì hè cunsiderata un site di Patrimoniu World. I turisti ùn sò micca ghjunti, perchè per visità stu area avete bisognu di permessu. Pudete riceve per email, facendo una dumanda ufficiale almenu una settimana prima di u viaghju.

Cume accade à a riserva?

U trasportu publicu in Siracami Santi hè megliu per abbandunà Hirosaki o Nosiro. U bus segue u puntu di partenza da a ruta à a cascata di Ammon, puderà andà più à più à u Tsugaru Toge Pass. U viaghju da Hirosaki dura una ora, u prezzu di cale $ 14. L'area prutetta pò esse acquistata in trenu da a cità di Akita o à l'aria. L'aeroportu più vicinu di Odate-Nosiro ogni ghjornu tira viaghji da Tokyo è Osaka .