U Monti Osorezan


Giappone - un paisu fantasticu, chì, sicondu l'etnologi, abitanti i più intelligenti. Ma hè cusì interessante chì ancu cù tecnulugii tecniche in manu, ci sò parechje preghjudizi, superstiche è i projeczione religiosa. Muntagna Osorezan (o muntagna di scantu) - unu di sti pezzi sagri, circundatu di sicreti è leggende.

Infurmazioni ghjugna

A Muntagna Osorezan (ou Osooreima) hè un vulcano di attivu di u Simocta in a prefettura di Aomori. Particulate particulari di u Parcu Naziunale di a penisula, l'altura di u so puntu hè di 879 m di livellu di u mari. L'ultima eruzzioni vulcanica hè stata registrada in u 1787.

Hè ricunnisciendu un desertu di peda: quì vede parechje pedate individuali di a roccia, dipinti in culori gialli grigi, quasi assenza assicurata di vegetazione, è un lavu chì, per una gran cantità di sulphur alliberatu, hà acquistatu un cortu antinaturale. Solu a cima di a muntagna hè cuparta cun bassine bassa, circundatu di 8 cornici, chì ghjucanu u fiumu Sanzu è Kava.

Legend of the Mountain of Fear

Stu locu fù scupertu per un monacu buddhi circa 1000 anni fà, quandu camminava da u vicinariu in cerca di a muntagna di u Buddi. U japunesi hà vistu in i paisaghji di u Monti Osorezan i signi di l'infernu è u paradisu, induve a muntagna sirvigghia com una porta di passione à l'oltre. Sicondu a legenda, l'ànima di i morti, prima di passà a porta, devendenu u fiumu Sanzu è Kavu.

À u territoriu di a muntagna Osorezanu, i tempi antichi buddi custruìanu un tempiu, chì fù datu u nome Bodaydzi. Ogni annu u 22 di lugliu, ciambienze si tenenu dopu in u tempiu, induve cecchi cecu (u itako) stabiliscenu u cuntattu cù u mortu. Parechje ghjente venga quì, cù a sperenza di listessa altra volta intesu a voce di e so persona amata. Per esse più, i cecchi accummavanu un passaghju d'unsicamere, passanu u rituali di purificà l'anima è u corpu, è dopu, per andà in un trance, cumunicà cù e persone sorte. In u territoriu di u monasteru si pò pane à una primavera calidez, chì hè cunsideratu un santu è di l'acqua in l'aiuta di aiutà à ridivà i malati.

A divinità ghjuventù

Jizo hè una deity giappunisa, un prutittore di i zitelli. Hè cresce chì l'ànima di i zitelli morta culbianu à u fiumu Sanzu. Per ghjunghje à u paradisu, avemu bisognu di custruisce una figura di Budda di pedi davanti à u fiumu. E spiriti maligni interferenu constantemente cù l'alioni di u zitellu in questu, è Jizo prutege di i dimònii malveti, cusì tuttu hè stata fissa da i so figuri. Ancu in u Giappone, cresce chì tutti i corsi runanu per quì u babbu u babbu hè Jizo. Per quessa, millenarii di giappunisi chì perdevanu i so figlioli scrivenu e fate mandà à u fiumu Sanzu com'è parte di u rituali in u Monasteru di Bodaiji.

Cumu ghjunghje è quandu pè visita?

Pudete ottene à a muntagna Osorezanu cù buses chì partenu da a Stazione Simokita 6 volte di ghjornu. A strada di u pede piglià circa 45 minuti, a tarifa sarà circa $ 7.

Pudete vede una muntagna di scantu in ogni mumentu di l'annu, ma sapete chì u Tempiu Bodayjid hè chjusu per visita di nuvembre à aprili.