Camicia in stile russa

Quandu avemu parlatu nantu à u stilu Russu, vindemu immediatamente à vende à i tufoni di colore di Pavlov, i chjavi di Vologda downy è di i Khokhloma dipinciutu mudelli. I raggi traduttivi russi sò popularu assai allora russa.

A cammisa russa di donne hè unu di i più antichi mudelli tradiziunali di u vestitu, chì dominau in i vistori di l'antenati-Slaves, è era assai riccuamente decoru è decoratu, a diversità di l'omi.

Storia di a cammisa russa di e donne

A palora "camisa", ovviamente, veni da a parola "rubra", chì significheghja un fragile, un pezzu di tela. In solitu, a cammisa naziunale russa naziunale era fatta di biancu in biancu. Fabrics made mostly by women - sicondu i credenze, solu e mani di e donne chì ùn mancanu l'armatura puderanu fà a ropa.

U cuteddu di a cammisa era ancu assai simplice - u lignu longu era ribullatu à a mità (nantu à i spaddi), cutucchute e manichi è a porta, è a facia assai spargente, per quandu ùn anu persente.

Cammisa addurmata cù l'aiutu di e pedicure è u brocca, in modu di tissuti. I ornamenti sò stati urdinati nantu à u daveru, nantu à i fruntieri di e manichi, in u collu è à u pettu (dui strippi). A cammisa era cunfidatu cù un cinturallu, è cusì, sicondu i credenzi pagani, a prutezzione di e parti aperta di u corpu da i forze scuru era fattu.

A più elegante eranu camisani festivi, chì eranu usati per celebràzii in relazione à a cugliera o pasture di pienu. Di sicuru, a cammisa più elegante hè un vestitutu di castagneto. Hè stata imbastita cù mudelli rossi è hè stata attraversata à l'usà nantu à una occasionu specialu per una ghjovana sposa, è poi guarda cù curazione.

Interpretazioni muderni di a cammisa

Molti di i motivi è e caratteristiche di u tagliu di e cose mudernu sò presagati da una cammisa tradiziunale, per esempiu, una cammisa in u stilu Russu è oghje ghjè prublema è in moda. E camicani tradiziunali in u stilu Russu eranu amatu ùn solu per i nostri cumpagnie, ma ancu da e donne di a moda in tutta u mondu.